دهه تولید و تجارت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در پیامی یکم تیر ماه روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت را به تمامی فعالان اقتصادی، صنعتکاران، معدن داران، تجار، بازرگانان و جامعه بزرگ اصناف تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 23 June 2023

به گزارش تابناک کردستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در پیامی یکم تیر ماه روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت را به تمامی فعالان اقتصادی، صنعتکاران، معدن داران، تجار، بازرگانان و جامعه بزرگ اصناف تبریک گفت.
در متن پیام تبریک بختیار خلیقی آمده است: «توجه به تولید و حمایت از تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همگی می بایست در این راستا قدم های مهمی برداریم».
«تدبیر ستودنی جامعه بزرگ اصناف در جای جایِ تاریخ ایران زمین به گونه ای نقش بسته که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد و بی‌گمان فعالان صنفی نقشی بی مانند و بی بدیل در صحنه های گوناگون و متعدد اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این مرز و بوم داشته اند».
«توفیق در عرصه تولید و سازندگی و خودکفایی در حوزه صنعت معدن و تجارت از مسیر فداکاری و ایستادگی در عرصه های تولید برای دستیابی به استقلال اقتصادی می گذرد و این وظیفه خطیر و مهم بر عهده کارگزاران اصناف، صنعتگران، معدن کاران تجار و بازرگانان نهاده شده که باید با همت و برنامه ریزی تمام تلاش خود را در جهت فائق آمدن بر مشکلات به کار بسته و برای ارتقای صنعت و رشد تولید همت کنند».
«اینجانب فرارسیدن دهه تولید و تجارت که از یکم تا دهم تیر ماه مصادف است را بر همه بازاریان و اصناف، تجار، تولید کنندگان و صنعتگران عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با همت و کار مضاعف در جهت مهار تورم و رشد تولید گام برداریم».

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار