سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:
تابناک هرمزگان- سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: در حال حاضر ۲۲ پروژه آن در قالب ۱۷۶ کلاس درس با زیربنای ۴۰ هزار و ۴۶۸ مترمربع در شهر بندرعباس در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ 20 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  مهدی باوقار زعیمی در بازدید از روند ساخت مدارس در شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: هم اکنون ۵۷ پروژه مدرسه‌سازی در قالب ۲۷۷ کلاس درس با زیربنای ۵۲ هزار و ۸۰۱ متر مربع در شهرستان بندرعباس در حال اجراست.

وی همچنین افزود: در حال حاضر ۲۲ پروژه آن در قالب ۱۷۶ کلاس درس با زیربنای ۴۰ هزار و ۴۶۸ مترمربع در شهر بندرعباس در دست اجرا است.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ادامه داد: پروژه‌های در دست اجرای نوسازی مدارس هرمزگان شامل احداث، تکمیل، توسعه، تخریب و بازسازی و تعمیر مدارس، سرویس بهداشتی، سالن ورزشی و خوابگاه هستند.

باوقار همچنین بیان کرد: با بهره‌برداری از این فضاهای آموزشی تعداد ۸ هزارو۳۱۰ دانش آموز از مدارس ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

به گفته وی، در حال حاضر در استان هرمزگان تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ مدرسه در قالب ۱۵هزار کلاس درس وجود دارد.

سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی غیراستاندارد در استان وجود دارد و همچنین هرمزگان به ۳۰۰ فضای آموزشی دیگر با همین تعداد کلاس درس نیز نیاز دارد.

انتهای پیام//

برچسب ها: نوسازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار