دبیرخانه جشنواره «زنگ کار» با موضوع جمع‌آوری خاطرات کار در تابستان دانش‌آموزان از انتهای تابستان در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی آغاز‌به‌کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 13 October 2015
این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، تقبیح روحیه تنبلی و بیکارگی، اهمیت توجه به تجربه کاری برای دانش‌آموزان در فصل تابستان، تربیت اقتصادی کودک و نوجوان، تقویت جبنه نویسندگی و خاطره‌گویی و‌... در بین مدارس پسرانه حاشیه شهر مشهد راه‌اندازی شده که بیش از پنجاه‌ مدرسه در این طرح شرکت کرده و بیش از هشت‌صد خاطره تک‌صفحه‌ای دانش‌آموزان در کار در تابستان جمع‌آوری شد.

در اثنای برگزاری این جشنواره دانش‌آموزان مدارس پیشنهاد اجرای نمایش خاطرات کار خود را برای دیگر دانش‌آموزان پیشنهاد دادند که به این ترتیب شنبه و یکشنبه، هجدهم و نوزدهم مهرماه اجرای استندآپ خاطرات در حضور دیگر‌دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه برگزار شد.

در مرحله بعدی این جشنواره، روز گذشته نفرات برگزیده در فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در حضور خانواده‌های خود و جمعی از هنرمندان تئاتر مشهد خاطرات خود را به‌صورت استندآپ اجرا کردند. سیدجواد رحیم‌زاده، نویسنده و کارگردان تئاتر، از‌جمله داوران حاضر در این برنامه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار