مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد گفت: جامعه قاریان قرآن مشهد آماده ارائه آموزش به طلاب غیرایرانی است.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 13 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدهادی آقامحمدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: یکی از ثمرات فعالیت 10 ساله جامعه قاریان قرآن مشهد تدوین راهبردهای اساسی در حوزه فعالیت‌های قرآنی بوده است.

وی با بیان اینکه پس از تدوین راهبردهای اساسی در حوزه فعالیت‌های قرآنی ردیف بودجه‌ای محدود برای تامین نیازهای مالی فعالیت خود اختصاص داد، افزود:خوشبختانه در فعالیت‌های پژوهش، آموزش، تبلیغ و ترویج جامعه قاریان قرآن مشهد تقسیم‌بندی مناسبی صورت گرفته‌ است.

مدیرعامل جلامعه قاریان قرآن مشهد تصریح‌کرد: در حوزه پژوهش حوزه علمیه خراسان و دانشگاه، در بخش آموزش موسسات قرآنی و آموزش و پرورش خراسان رضوی و در بخش تبلیغ و ترویج دستگاه‌های مثل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و تبلیغات اسلامی با جامعه قاریان قرآن مشهدهمکاری می‌کنند.

آقا محمدی در رابطه با تعامل جامعه قاریان قرآن مشهد با جامعه المصطفی العالمیه‌گفت:جامعه قاریان قرآن مشهد ارتباط مستقیم در حوزه تدریس برای طلاب غیر ایرانی دارد چراکه یکی از فعالیت‌های جامعه المصطفی العالمیه ترویج فعالیت‌های قرآنی است.

وی از آمادگی جامعه قاریان قرآن مشهد مقدس برای ارائه امکانات در جهت آموزش طلبه‌های غیر ایرانی دارد، عنوان‌کرد:خوشبختانه جامعه قاریان قرآن با سایر موسسات قرآنی تقسیم وظیفه شده تا موازی کاری در رابطه با فعالیت‌های قرآنی صورت نگیرد.

مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد با بیان اینکه با توجه به‌کمبود اعتبارات، تشکیلات قرآنی نمی‌توانند فعالیت‌های خود را با سرعت پیش ببرند،خاطرنشان‌کرد:با بودجه محدود نمی‌توان به‌صورت علمی و راهبردی در حوزه قرآنی کار کرد.

آقا محمدی با اشاره به میزان موقوفات در حوزه قرآنی تصریح‌کرد: متاسفانه تعداد حوزه موقوفات قرآنی بسیار اندک است و باید در این رابطه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار