رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار گفت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج ، ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 20 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام میثم سیدی اظهار داشت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج ، ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فریدونکنار اهدا شد.

 

اهدا ۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فریدونکنار  

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که با هزینه بالغ بر ۴ میلیارد ریال و هم افزایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیرین به نوعروسان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار یکی از دغدغه های این نهاد است گفت: در این راستا و به جهت تحکیم بنیاد خانواده سلسله کلاس های آموزشی برای نوعروسان در طول سال با عنوان مشاوره قبل از ازدواج ،آیین همسر داری ، فرزندآوری ، پیشگیری از اعتیاد ، فرزندپروری ، آشنایی با حقوق همسران و ..نیز برگزار می گردد.

خاطر نشان می شود: در شهرستان فریدونکنار ۱۳۲۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار