سرپرست فرمانداری شهرستان کنگاور از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی محور اصلی کنگاور به اسدآباد و مشخص شدن پیمانکار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 19 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «ایرج صادقی»، اظهار داشت: بی‌کیفیتی آسفالت ورودی کنگاور از سمت همدان و نارضایتی عمومی به خصوص رانندگان زحمکتش، این محور به زودی بهسازی و آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به مسیر چهار و نیم کیلومتری سه راهی تویسرکان تا کنگاور، افزود: مناقصه بهسازی این محور برگزار و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده که به طور مشترک با بهسازی محور صحنه - بیستون با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کنگاور با بیان اینکه کارشناسان راهداری، پیمانکار و ناظر مربوطه روز گذشته از این محور بازدید کردند، افزود: در آینده ای نزدیک پس از تائید روش بهسازی و آسفالت این محور توسط سازمان راهداری کشور بهسازی آن آغاز خواهد شد.

صادقی اضافه کرد: اصلاح و بهسازی ۲ تقاطع سه راهی تویسرکان و روستای عزیزآباد نیز در حال اجرا می باشد.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان برای رفع مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته کنگاور به یقین برنامه داشته و در آینده نزدیک قابل لمس‌تر خواهد بود.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر دارای ۲ شهر و ۸۴ روستاست و در ۹۰ کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و در ورودی استان واقع شده است.

کنگاور دارای ۵۸۲ کیلومتر راه ارتباطی است که از این میزان ۴۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۷ کیلومتر راه اصلی، ۲۰ کیلومتر راه فرعی و مابقی راه روستایی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار