مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: در حال حاضر ۸۷ هزار نفر در این استان از خدمات مختلف بنیاد شهید استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 19 June 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمال اسدی  در بیست و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در سالن شهید رجایی اظهار کرد: این جلسه بالاترین جلسه فرهنگی در استان با حضور دستگاه های فرهنگی و اجرایی کشور است.

وی با اشاره به اینکه برابر دستورالعمل باید هر سه ماه یکبار این نشست برگزار شود، افزود: دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا در طول هفته یکی از مصوبات این شورا بوده است که همه مدیران و مسولان استانی پای کار آمدند که سال ۱۴۰۱ در زمینه دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا اقدامات خوبی صورت گرفت.

اسدی عنوان داشت: استان ایلام سه هزار شهید ، بیش از ۱۲ هزار نفر جانباز و ۳۳۷ نفر آزاده تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است که در مجموع با خانواده های شهدا و ایثارگران، حدود ۸۷ هزار نفر تحت پوشش این بنیاد در استان هستند که حدود ۱۵ درصد از جمعیت استان را در بر می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام اضافه کرد: نهضت دیدار با خانواده های معزز شهدا در استان از سال گذشته به مناسبت روز جانباز در کلید خورد که در طول سال این دیدارها تداوم داشته است.

وی گفت: برای اولین بار مراسم تجلیل از همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد و یادواره ۱۴۴ شهید فراجا و مرزبانی انجام شده است.

اسدی افزود: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام در بحث دیدار با خانواده های معزز شهدا پای کار بودند.

وی تصریح کرد: برخی دستگاه ها در خصوص تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران خوب پای کار بوده اند، ولی شرکت های حوزه نفت و گاز نیاز است توجه و پیگیری بیشتری در این زمینه داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار