کد خبر: ۱۱۱۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 17 June 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سردار عبدالله ملکی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری سومین دوره جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در مازندران خبر داد و اظهار داشت:

این جشنواره ویژه تولیدات هنری سال ۱۴۰۱ با موضوعات دفاع مقدس، ایثار، شهادت، مقاومت ملل، مدافعان وطن، حرم و امنیت و شهدای امر به معروف برگزار خواهد شد.

این مسئول طراحی پوستر و بیلبورد، موسیقی باکلام، نقاشی، نمایش خیابانی، عکس، فیلم مستند و نماهنگ را بخش‌های جشنواره اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این بخش سه برگزیده خواهیم داشت، زمان ارسال آثار را تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار را به آدرس دبیرخانه واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، کدپستی ۴۸۱۷۹۵۴۵۳۸ ارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر به شماره‌های ۶-۳۳۱۱۲۱۹۵ و ۳۳۱۱۵۵۴۷ تماس بگیرند.

وی همچنین ادامه داد: هنرمندان استان و صاحبان هنر جهت ثبت نام و اثر، به کانال جشنواره در پیام رسان‌های ایتا به آدرس https://eitaa.com/fanoos_mazandaran و بله به آدرس https://ble.ir/fanos ۱۴۰۲ ارسال و یا به لینک ثبت نام https://survey.porsline.ir/s/WpPQsI ۵ H مراجعه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، زمان اختتامیه جشنواره را هفته دفاع مقدس اعلام کرد و در پایان گفت: این جشنواره به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با همکاری و مشارکت استانداری، سپاه کربلا، بسیج هنرمندان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، حوزه هنری، فرمانداری محمودآباد، شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود برگزار خواهد شد 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار