مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 14 June 2023

شهرام ملایی‌هزاروندی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار کرد: از مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به انجام تمهیدات لازم برای استقرار کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محل سراها و مجتمع‌های مسکونی دانشجویی تحت عنوان "سرای مهارت‌آموزی" با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای برای توانمندسازی حرفه‌ای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی، بهره‌مندی دانشجویان از طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار و حمایت مادی و معنوی از مسابقات ملی و آزاد مهارت نیز از تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: استقرار کارگاه‌های مهارت‌آموزی در محل خوابگاه‌ها و مجتمع‌های اسکان دانشجویی تحت عنوان سرای مهارت آموزی، تمدید مجوز و پشتیبانی فنی و تخصصی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، همکاری با دانشگاه در راستای بهره‌برداری دانشجویان از "طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار و صدور گواهینامه مهارت برای دانشجویان پذیرفته شده در آزمون‌های پایان دوره و آزمون‌های ادواری در قالب این تفاهم‌نامه انجام خواهد شد.

ملایی‌هزاروندی یادآور شد: با توجه به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر تمرکز بر ایجاد اشتغال مبتنی بر مشارکت‌های مردمی و اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی و صنایع جانبی سویاز اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، رویکرد آموزش مهارتی در روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی پیگیری می‌شود. اعتبار این تفاهم‌نامه از تاریخ امضاء به مدت پنج سال است و تمدید آن با توافق طرفین امکان‌پذیر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار