سرپرست هیئت ورزش‌های دریایی کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کاپ آزاد کشوری استندآپ پدل بورد تیر ماه امسال با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 14 June 2023

برگزاریِ رقابت‌های کشوریِ استند آپ پدل بورد تیر ماه امسال در کرمانشاهبهمن اختیاری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: فدراسیون با برگزاری دور جدید مسابقات کاپ آزاد کشوری در رشته استندآپ پدل بورد در کرمانشاه موافقت کرده است و این مسابقات تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: سد جامیشان سنقر برای برگزاری این مسابقات در صورت مساعد بودن شرایط در نظر گرفته شده و در این مسابقات ورزشکارانی از سراسر کشور در ٢ رده بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه تصریح کرد: این مسابقات که به صورت کاپ آزاد کشوری است با همکاری انجمن موج سواری، فدراسیون ورزش‌های دریایی ساحلی و با حضور برترین‌های استندآپ پدل کشور است.

وی گفت: تیم‌های منتخب استان کرمانشاه در رده آقایان و بانوان برای حضور در مسابقات کشور از طریق این مسابقات انتخاب می‌شوند.

اختیاری با اشاره به مشکلات ورزشکاران این رشته از جمله نبودِ مکانی نزدیک به محل سکونتشان برای انجام تمرینات، تشریح کرد: نزدیک‌ترین مکان برای انجام تمرینات حدود ٢٠ الی ٢۵ کیلومتر با شهر کرمانشاه فاصله دارد.

وی اضافه کرد: اجاره‌بهای محلِ تمرینات بالا است و توان پرداخت آن را نداریم، تعیین تکلیف وضعیت دریاچه شهربازی کرمانشاه از سوی مسئولین امکان انجام تمرینات در این دریاچه را برای ورزشکاران فراهم می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار