اقامه اولین نماز جمعه توسط ماموستا ملاقادر قادری در شهر پاوه بوده، که ۴۴ سال پیش طی حکمی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، سکان نماز جمعه پاوه در اختیار ماموستا قادری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 14 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ماموستا ملاقادر قادری در کنار اینکه امام جمعه شهرستان پاوه است، شخصیتی مردمی است که دغدغه اصلی‌اش رفع مسائل و مشکلات مردم است.

وی 44 سال است در سنگر نماز جمعه در خدمت مردم است، ۲۳ خرداد مصادف با اقامه اولین نماز جمعه توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری در شهر پاوه است، که ۴۴ سال پیش در چنین روزی و طی حکمی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، سکان نماز جمعه پاوه در اختیار حاج ماموستا ملا قادر قادری قرار گرفت.

۴۴ سال خدمت حاج ماموستا ملا قادر قادری در سنگر نماز جمعه بهانه‌ای شد تا علیرضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه در معیت معاونان و بخشداران شهرستان و جمعی از مسؤولان با وی دیدار و از زحمات و خدمات ماموستا قادری تجلیل کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های و مجاهدات‌های حاج ماموستا ملاقادر قادری در سنگر نماز جمعه وجود با برکت این عالم فرزانه را برای منطقه غنیمت و مایه سربلندی دانست.

وی با برشمردن صفات نیکوی حاج ماموستا ملاقادر قادری، افزود: ثابت قدم بودن حاج ماموستا در تمامی عرصه‌های سخت انقلاب از صفات بارز ایشان است.

سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه سلامتی و توفیق روزافزون را برای این شخصیت ممتاز از خداوند متعال خواستار شد.

*امروز شبیخون فرهنگی بیشتر از بمباران‌های دوران جنگ تحمیلی هستند

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در ادامه با گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: صحبت کردن در چند دهه گذشته با صحبت کردن امروز خیلی فرق می‌کند، روزی من امامت نماز جمعه را در پاوه شروع کردم که با امروز متفاوت است.

ماموستا قادری با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید، برای هر اموری عمل لازم است، گفت: ما همیشه با معلول مبارزه کرده‌ایم در حالی که باید علت‌ها را جویا شویم و چاره‌ای پیدا کنیم.

وی سپس با بیان اینکه امروز شبیخون فرهنگی بیشتر از خمپاره‌ها و بمباران‌های دوران جنگ تحمیلی هستند گفت:دشمنان برای رسیدن به مقصود خویش بااستفاده از همه ابزارها و شیوه‌ها، در سطحی وسیع فرهنگ بومی و اسلامی را مورد هجوم قرار داده‌اند.

امام جمعه پاوه در پایان با بیان اینکه ضروردت دارد مسامحه، همراهی و برخورد آرام با مردم در اولویت باشد، گفتند: مشکل اصلی ما در شهرستان نبودن برنامه مدون و فقدان متولی در بعضی از کارهای جامعه است و می‌طلبد همه ما به وظیفه خود عمل کنیم و مردم شریف و صابر دیار خود را دلجویی و کمک کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار