استاندار مرکزی از جذب ۱۰۰ نیروی انقلابی، نخبه و توانمند در طرح شهید زین الدین در نظام اداری این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹ 11 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان مرکزی، افزود: در این طرح افراد کارآمد، علاقه‌مند به موفقیت کشور در نظام اداری استان جذب می‌شوند.
وی ادامه داد: موفقیت و حرکت نظام اداری جذب سرمایه گذار در استان مرکزی و موفقیت، افزایش تولید و توسعه اقدامات و فعالیت‌های بخش عمومی و خصوص را به همراه دارد.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: هزاران نفر سال گذشته در بخش عمومی و خصوصی این استان جذب شده‌اند و جذب نیرو در بخش‌های عمومی و خصوصی استان در سال جاری از برنامه‌های اولویت دار استانداری این استان است.
مخلص الائمه بیان کرد: این افراد بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در پنج حوزه مورد هدف از جمله حوزه فرهنگی، عمرانی و صنعت جذب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: نخبگان با تعداد محدود بر اساس ضوابطی که بنیاد نخبگان اعلام کرده در دستگاه‌های اجرایی استان جذب می‌شوند.
استاندار مرکزی گفت: نیاز است نخبگان استان که شرایط نخبگی را برای سه رشته عمران، صنعت و فرهنگی دارند در سامانه بنیاد نخبگان کشور ثبت نام کنند.
مخلص الائمه اظهار داشت: نخبگانی از استان مرکزی برای رشته‌های کارشناس آزمایشگاه، استاندارد و برق ثبت نام کرده و با ثبت نام نخبگان جدید، لیست نخبگان در دستگاه‌های اجرایی افزوده می شوند.
وی با یادآوری ارزیابی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی افزود: ارزیابی کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان با هدف بهبود عملکرد سازمان‌ها انجام می‌شود و با اجرای این طرح نقاط ضعف دستگاه‌ها مشخص و برطرف می شود.
استاندار مرکزی گفت: اجرای طرح ارزیابی کارکنان دستگاه‌ها نباید به گونه‌ای انجام شود که نارضایتی و ضد انگیزشی کارمندان را به همراه داشته‌ باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی هم گفت: طرح شهید زین الدین برای بکارگیری جوانان انقلابی و تحول خواه در استان‌های کشور آغاز شده و در این طرح ۸۰ تا ۱۲۰ نفر سهمیه برای هر یک از استان‌ها تعیین شده‌ است.
نوربخش عسکری افزود: سهمیه استان مرکزی در این طرح جذب ۱۰۰ نفر است که ۱۰ نفر از این سهمیه نیروهای نخبه در رشته‌های شیمی و برق در استان جذب می شوند.
وی ادامه داد: ۱۰ نفر نیز در این طرح به صورت کار معین برای پست‌های مدیریتی از جمله مدیرکل، معاون مدیرکل و معاون فرماندار، برای انتصاب در اختیار استانداری قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: ۸۰ نفر نیز در پست‌های تخصصی در دستگاه‌هایی که در پیشرفت استان نقش دارند با برگزاری آزمون جذب می‌شوند.
عسکری گفت: در راستای ارزیابی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی توسط ارباب رجوع، بارکدی تعریف و ارباب رجوع با استفاده از تلفن همراه و این بارکد می تواند میزان رضایتمندی خود از کارمندان را اعلام کنند.
وی اظهار کرد: این طرح در ۱۲ دستگاه اجرایی استان مرکزی اجرایی شده و نیاز است در بقیه دستگاه‌ها نیز اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار