مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از سه برابر شدن یارانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: این یارانه تا هفته آینده واریز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 13 October 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از سه برابر شدن یارانه مطبوعات استان خبر داد و گفت: این یارانه تا هفته آینده واریز می‌شود.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های فراوانی که انجام شد توانستیم یارانه مطبوعات استان در شش ماهه اول امسال را سه برابر کنیم.

وی با بیان اینکه عدم پرداخت یارانه یکی از مهمترین مشکلات مطبوعات استان بود، عنوان کرد: پرداخت این یارانه تحولی در مطبوعات استان ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: هر یک از مطبوعات سه برابر آنچه که در گذشته می‌گرفتند، یارانه دریافت خواهند کرد.

به گفته این مسئول، این یارانه که مربوط به شش ماهه اول امسال است، طی هفته آینده واریز خواهد شد.

رحیمی زنگنه مشکل دیگر مطبوعات را عدم استقبال مردم و فروش نرفتن روزنامه‌ها دانست و از مطبوعات خواست برای حل این مشکل از طرح اشتراک نیم‌بها استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح مردم با مراجعه به سایت می‌توانند روزنامه خود را به صورت نیم‌بها تهیه و این روزنامه را درب منزل دریافت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: با این کار هزینه پست و نیمی از بهای روزنامه بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در نهایت در پایان ماه با شمارش تعداد روزنامه‌های فروخته شده هر نشریه هزینه را به حساب نشریه واریز می‌کند.

رحیمی زنگنه معتقد است، با این کار هم نشریات حمایت می‌شود و هم یارانه‌ای برای مخاطبین در نظر گرفته می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار