مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: شانزدهمین دوره جشن‌ های بین المللی زیر سایه خورشید انجام می‌شود و امسال ۷۴ کاروان خدام رضوی در داخل کشور و ۱۰ کشور جهان برنامه های مختلف اجرا می کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 27 May 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام سید مهدی کریمی گفت: هر کدام از کاروان‌های در استان به نام و یاد دو شهید حوادث اخیر شهید اسداللهی و شهید بادامکی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کاروان‌های زیر سایه خورشید به دنبال حس معنوی در جامعه هستند، بیان کرد: ایجاد حس معنوی و ارتباط دل با وجود امام رضا(ع) از اهداف این کاروان‌ها است.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: کاروان‌ها به برکت امام رئوف در این سال‌ها موفق بوده و ادامه دارد و نشان دادیم زیارت صرفا از راه نزدیک نیست بلکه از راه دور هم امکان زیارت دارد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) کلام ما را می شنوند و سلام ما را جواب می‌دهند، گفت: در طول این دوره‌ها عشق و دلدادگی و وصل شدن دل‌ها به امام رضا(ع) را می بینیم.

وی عنوان کرد: از جمله این دلدادگی می‌توان در روستاهای مرزی و محروم نهبندان دید که مردم آن از امکانات اولیه بهره مند نیستند ولی کودکان و بزرگان دور پرچم امام رضا(ع) جمع شدند و این نشان از ارادت آن‌ها به ائمه اطهار دارد.

امام جمعه سربیشه نیز در این دیدار گفت: همانطور که رهبری فرمودند جهاد تبیین بسیار مهم است و پشتوانه این فرمایش رهبری نیز سخن امام رضا(ع) است که فرمودند اگر مردم زیبایی کلام ما را بدانند به طور قطع تبعیت می‌کنند.

حجت الاسلام سید حسین کاظمی اظهار کرد: نه تنها نباید باری روی دوش نظام بگذاریم بلکه باید تلاش کنیم تا باری از روی دوش نظام برداریم و یار و یاور این نظام باشیم.

وی با اشاره اینکه افتخاری است که در روز اول کاری میزبان پرچم امام رضا(ع) هستیم، افزود: با تمام دشمنی‌های انجام شده با نظام و پیروان مکتب اهل بیت(ع) اما موفق نبودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار