مدیر کل استاندارد خراسان رضوی ضمن گلایه از اصناف و تولیدکنندگان استان، رعایت‌نکردن خالص‌فروشی در استان را حدود ۸۰درصد اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 20 May 2023

خالص‌فروشی در خراسان رضوی حدود ۸۰‌درصد است

به گزارش تابناک رضوی، سید محمدسجادی با بیان این مطلب افزود: افزایش و استحکام بتن افزایش هزینه تولید را در بردارد، اما به‌دلیل افزایش مقاومت و طول عمر سازه در بلندمدت کاهش هزینه تولید را شاهد خواهیم بود. از طرفی، تولیدکنندگان باید متعهد به تولید بتن باکیفیت در راستای ایمنی و سلامت مردم باشند.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی ضمن گلایه از اصناف و تولیدکنندگان استان، رعایت‌نکردن خالص‌فروشی در استان را حدود ۸۰درصد اعلام کرد و ادامه داد: سازمان ملی استاندارد در خصوص خالص‌فروشی برنامه‌ای مدون ارائه کرده است و ادارات کل استانی نیز در راستای تحقق اهداف تعیین‌شده اقدامات نظارتی خود را از قبل از سال جدید آغاز می‌کنند و ادامه نظارت‌ها با رویکرد اقناعی و اصلاحی انجام خواهد شد. همه تولیدکنندگانی که محصولات بسته‌بندی‌شده تولید می‌کنند، موظف به رعایت استاندارد‌های اجباری مربوط در وزن محصولات تولیدی هستند.

سجادی در ادامه افزایش نظارت‌ها بر آسانسور‌های مراکز عمومی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بیمارستان‌ها را اعلام کرد و از مالکان و بهره‌برداران خواست در جهت ایمنی و سلامت استفاده‌کنندگان از آسانسور‌ها برای اخذ گواهی‌نامه تأییدیه آسانسور‌ها اقدام کنند. وی با اشاره به معرفی برخی متخلفان این حوزه به قوه قضائیه، اعلام کرد با متخلفان وفق مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی توضیحاتی ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد نتایج اجرای این بسته حمایتی در استان را در رفع مشکلات و موانع تولید و اثرات آن را در سفره‌های مردم شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار