رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با تشریح جزئیات فوت دانشجوی دختر در خوابگاه دانشگاه آزاد کرمانشاه، فوت این دانشجو را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 19 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر فرهاد گل‌محمدی اظهار کرد: فرد متوفی ۲۱ ساله و دانشجوی رشته پرستاری بوده است که متأسفانه در محل خوابگاه فوت می‌کند.

وی افزود: جسد فرد متوفی به سرعت برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که کالبدشکافی صورت گرفته اما هنوز گزارش رسمی از سوی پزشکی قانونی ارائه نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور و غیاب‌ها در خوابگاه‌ها از طریق گیت، اثر انگشت و نیز مراجعه حضوری مسئولان بلوک به اتاق‌ها صورت می‌پذیرد و دانشجوی متوفی از چند روز قبل در خوابگاه حضور داشته و هر شب اعلام حضور کرده است.

وی ادامه داد: ما و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از صمیم قلب برای فوت این دانشجو متأثر هستیم و به خانواده این دانشجو که به گفته هم‌کلاسی‌ها و هم‌اتاقی‌هایش جزو دانشجویان آرام، متین و پرتلاش بوده است، صمیمانه تسلیت عرض می‌نمائیم.

گل‌محمدیخاطرنشان کرد: ۳۵۰ دانشجو در حال حاضر در خوابگاه‌ها حضور دارند و دانشجویان دست ما امانت هستند و همانند فرزندان خود در قبال آن‌ها احساس مسئولیت می‌کنیم.

کد خبر
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار