مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان داشت : برپایی نمایشگاه کتاب استان ایلام در دیدار استاندار ایلام و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مطرح که مورد استقبال قرار گرفت و قول مساعد برای تأمین مالی برپایی این نمایشگاه داده شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 18 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند گفت :  امیدواریم با همکاری های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استان بتوانیم نمایشگاه کتاب ایلام را پس از وقفه طولانی مدت در سال جاری برای بهره‌مندی دوست‌داران کتاب و اهل مطالعه از این رویداد فرهنگی برپا نماییم.

وی بیان داشت :  نمایشگاه استانی کتاب، به عنوان یک رویداد مهم و ارزشمند فرهنگی، همواره مورد مطالبه و اقبال ناشران، اهل قلم و استقبال مردم استان بوده است.

هوشمند ادامه داد : مدت ۵ سال است که بهعلت عدم تأمین اعتبار مالی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه کتاب در استان برگزار نشده است.

وی گفت : در جریان سفر معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام در دی ماه پارسال نیز اهالی قلم و ناشران، این مطالبه را مطرح کردند و معاون فرهنگی وزیر نیز قول حمایت و مساعدت داد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار