نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تک روی ها نشان دهنده عدم تعهد به کار تشکیلاتی است و به معنای این است که فرد منافع شخصی خود را بر منافع گروهی ارجح می داند. تک روی ها قطعاً به جبهه انقلاب آسیب می زند و موجب ضرر است. تک روی ها باعث آشفتگی ها و عدم اعتماد می شود. همچنین موجب کاهش انگیزه برای کار گروهی می شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 17 May 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به لزوم توجه به کار تشکیلاتی، گفت: زمانی که افراد عضو فراکسیون می شوند باید به تصمیمات جمعی متعهد باشند چون تعهد اخلاقی داده اند. به واقع تک روی نه تنها در این مجلس، بلکه در مجالس قبل نیز سابقه داشته است. برخی از اعضای فراکسیون به دنبال ارتباطات دیگری هستند، بنابراین خیلی به تصمیم فراکسیون متعهد نیستند.
او ادامه داد: در فراکسیون حرکت جمعی و هم فکری تیمی باید وجود داشته باشد اما برخی با تصمیمات خود حرکت جمعی را برهم می زنند. زمانیکه تصمیم جمعی با خرد جمعی افراد در فراکسیون گرفته می شود طبیعی است که این تصمیم قابل اعتماد بیشتری است. بنابراین این آسیب است که افراد به تصمیمات جمعی متعهد نیستند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: تک روی ها نشان دهنده عدم تعهد به کار تشکیلاتی است و به معنای این است که فرد منافع شخصی خود را بر منافع گروهی ارجح می داند. برخی افراد با حضور در فراکسیون ها تنها می خواهند برای خود رزومه درست کنند و در سه سال گذشته برخی افراد چند 10 عنوان برای خود درست کرده است.
رضایی کوچی گفت: کار تشکیلاتی به معنای این است که به تصمیمات جمعی متعهد باشیم.
او به آسیب تک روی در فراکسیون انقلاب اسلامی برای جبهه انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: تک روی ها قطعاً به جبهه انقلاب آسیب می زند و موجب ضرر است. تک روی ها باعث آشفتگی ها و عدم اعتماد می شود. همچنین موجب کاهش انگیزه برای کار گروهی می شود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار