مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از آغاز واکسیناسیون حجاج بیت الله الحرام در این استان خبرداد و گفت: این واکسیناسیون از امروز دوشنبه آغاز و تا پایان تقاضا ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 15 May 2023

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

به گزارش «تابناک البرز» "محمد باقر خلفی" اظهار کرد: حجاج البرزی برای تزریق واکسن مننژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه کنند.

وی گفت: همچنین در اجرای طرح معاینات پیش از اعزام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ نیز بیش از یک هزارو ۵۰۰ مورد خدمات به متقاضایان حج ارائه شده است.

خلفی اظهار کرد: طی برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور ، متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی و تاییدیه سلامت را از سوی هلال احمر دریافت کنند و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.

تشرف زائران حج تمتع امسال از سوم خردادماه به صورت رسمی آغاز می شود و ۸۷ هزار و ۵۵۰ ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار