رئیس حوزه هنری استان ایلام:
رئیس حوزه هنری استان ایلام عنوان کرد: انتشار کتابهای ادبیات پایداری و آیین‌های زیست بوم ایلام در اولویت حوزه هنری استان ایلام است.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 15 May 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سعید خیراللهی اظهار داشت: معجزه دین مبین اسلام یک کتاب است که آثار شگرف علمی، تمدنی و فرهنگی بسیاری قرآن کریم در طول تاریخ برجا نهاده است.

وی افزود: این کتاب مقدس تاثیر شگرفی حتی روی هنر داشته است و جلوه‌های ماندگار آن در طول تاریخ هنوز هم آشکار بوده و هنوز نیز این کتاب الهی محل زایش و تولید آثار فرهنگی و هنری است.

رئیس حوزه هنری استان ایلام عنوان کرد: در ایلام بعد از انقلاب کتابهای زیادی توسط نویسندگان فرهیخته استان تولید شده اما این پایان کار نیست و باید در حوزه ادبیات پایداری و آیین‌های محلی زیست بوم منطقه استان ایلام کارهای فاخر و بزرگی صورت بگیرد.

خیراللهی خاطرنشان کرد: عمده برنامه حوزه هنری در زمینه کتاب، حمایت از هنرمندان، پژوهشگران، نویسندگان و شعرای عرصه ادبیات پایداری، حوزه تاریخ شفاهی و بخش پژوهش خواهد بود.

او گفت: حوزه هنری ایلام علاوه بر آثار شهر و داستان، فیلمنامه و نمایشنامه، از نویسندگان و پژوهشگرانی که بتوانند در حوزه تاریخ شفاهی روایت گر رشد اقتصادی و توسعه استان ایلام در سالهای پس از انقلاب باشند حمایت خواهد کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار