کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی با عنوان «گوهرشاد» در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ 13 May 2023

فرح طالعی از برگزاری جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی با عنوان «گوهرشاد» در استان یزد خبر داد و یکی از محورهای محتوایی این جشنواره را راهکارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف عنوان کرد.

وی تثبیت مفهوم «زیبایی اصیل» به عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، بیان رابطه وثیق امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف و راهکارهای عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا در جامعه را از دیگر محورهای محتوایی جشنواره گوهرشاد نام برد.

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در تمام قالب‌های هنری و محورهای محتوایی مختلف ارسال کنند، نماهنگ و کلیپ، موشن گرافیک، انیمیشن، پادکشت، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه، طرح گرافیکی، وبلاگ نویسی، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه، شعر و ... را از جمله این قالب‌ها برشمرد.

طالعی با بیان اینکه افراد در هر رده سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ادامه داد: این جشنواره تا پایان خردادماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به نام کاربری admin_nehzateyazd@ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی راه پیدا می‌کند.

منبع: یزدرسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار