نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ایلام اظهار داشت :اگر دولت بخواهد موفق شود باید در دو حوزه سرمایه گذاری کند، یکی حوزه ورزش و دیگری حوزه هنر؛ چه اگر هر کدام از ورزشکاران یا هنرمندان موفقیت‌هایی را در عرصه جهانی کسب کنند، در تقویت انسجام ملی، سرمایه اجتماعی و غرور ملی کار هزاران سخنرانی را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 12 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی افزود :  ما نمایندگان در مجلس شورای اسلامی روی لایحه دولت تغییرات چندانی نمی‌توانیم اعمال کنیم و متاسفانه در خود مجلس نیز یک نگاه واحد و راهبردی به ورزش وجود ندارد و معدود نمایندگانی هم که در فراکسیون ورزش برای نهادینه کردن این نگاه به ورزش تلاش می‌کنیم، تلاش ما به تنهایی جوابگو نیست.

وی گفت :  نه به عنوان نماینده مردم در مجلس بلکه به عنوان کسی که از دیرباز در حوزه ورزش فعال بوده‌ام و با چالشها و مشکلات آن خصوصاً در حوزه ورزش بانوان آشنا هستم، موانع بسیار زیادی بر سر راه ارتقای ورزش استان ایلام قرار دارد که مهم‌ترین مانع آن اعتبار و بودجه است.

فلاحی ادامه داد :  نه در استان ما بلکه در کلان کشور نیز نگاه به ورزش نگاهی راهبردی نیست و کسانی که پس از هر موفقیت ورزشکاران ما پشت دوربین‌ها می آیند و تعریف و تمجید می‌کنند، همان افراد می‌توانند برای بودجه ورزش استان گره گشایی بکنند اما بودجه‌ای که برای استان ما تعریف می‌کنند بودجه قابل توجهی نیست.

وی مطرح کرد :  به عنوان نماینده و بنا به اختیاراتی که قانون به نماینده مجلس داده است، تا جایی که از محل مسئولیتهای اجتماعی نفت به نمایندگان اجازه می‌دهند که مبالغی را به مطالبات مردمی اختصاص دهند، بنده همواره بخشهای قابل توجهی را به تکمیل زیرساختهای حوزه ورزش اختصاص داده و می‌دهم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار