معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در بخش صحنه‌ای ۷۴ اثر و در بخش خیابانی ۵۳ اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است .
کد خبر: ۱۱۰۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ 12 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از صداوسیما بلخی افزود : در بخش صحنه ای نمایش های نصرت از کرمانشاه ، آقا لیلا از بندر امام خمینی (ره)، بدریه از اهواز ، هناسه از همدان ، دارم تمام میشم از رامهرمز ، کلاه قرمزی از کرج ، مادرم زری از گچساران و ساعت های زنگ زده ازبندر دیر استان بوشهر به مرحله نهایی راه یافته است .
وی تصریح کرد : در بخش خیابانی نوشابه با طعم بیمارستان ازاسلام آباد غرب ، فراق از بروجرد، فروشی نیست از قوچان ، هزاره از کرمانشاه ، پست چی از دهلران ایلام و وارث عشق از کرمانشاه برای نمایش توسط هیات داوران انتخاب شده است .

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : جشنواره ملی تئاتر مرصاد از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری در اسلام آباد غرب برگزار و آیین اختتامیه در یادمان شهدای تنگه مرصاد می باشد.

آثار صحنه ای در تماشا خانه مرصاد و تالارهای غدیر و شهرداری اسلام آباد غرب بر روی صحنه می‌رود.

آثار خیابانی هم در پارک ولایت، محوطه بیمارستان ،کارخانه قند اسلام آباد غرب و شهرحمیل و روستاهای میرعزیزی شیان اجرا میشود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار