سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ایلام بیان کرد :در این طرح از کلیه مراکز عرضه مرغ و مراکز متفاوت در کل استان بازدید بعمل آمد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 13 May 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد حسین ابراهیم‌پور افزود : بر حسب دستور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص طرح نظارت ملی بر تنظیم بازار مرغ و پیرو دستورات مدیر کل دامپزشکی استان به استناد دستورالعمل ضوابط و مقررات بهداشتی مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و آیین نامه اجرایی نظارت دامپزشکی مصوب ۱۳۸۷ اقداماتی انجام شد.

 وی  گفت : به منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان در مورخه ۱۶ اردیبهشت ماه هم زمان در سطح استان با حضور ۱۵ اکیپ نظارتی آغاز و تا پایان ۲۰ اردیبهشت ماه این طرح ادامه داشت.سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی یادآور شد: در این طرح از کلیه مراکز عرضه مرغ و مراکز متفاوت در کل استان بازدید بعمل آمد.

ابراهم پور ادامه داد :  در این طرح از کلیه مراکز عرضه مرغ و مراکز متفاوت در کل استان بازدید بعمل آمد.

وی مطرح کرد :  در مجموع این اقدام ۵۶۳ بار از مراکز مورد نظر بازدید و تعداد ۹ مورد عرضه‌کننده متخلف که اقدام به قطعه‌بندی مرغ، بدون کسب مجوز نموده بودند شناسایی شد که لیست آنها به پیوست صورت جلسه به سازمان جهاد کشاورزی استان ارسال و همچنین به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار