بیمارستان تخصصی ۱۰۰ تختخوابی زنان و زایمان با همدلی خیران نیک اندیش و اعتبارات دولتی تا شش ماه آینده در اراک به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 09 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس مرکز آموزشی و درمانی طالقانی اراک گفت: بیش از ۸ دهه از ساخت تنها بیمارستان زنان و زایمان اراک می‌گذرد و فرسودگی بنای این مرکز درمانی و عدم وجود فضای مناسب سبب نارضایتی کادر درمان و مردم شده است.
هزینه‌های درمانی پایین و قرار گرفتن نام این بیمارستان در سطح سوم درمانی به دلیل حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص، سبب ازدحام در این بیمارستان شده است.
خانی دخت افزود: ساختار فیزیکی نامناسب و قدیمی بودن این مرکز درمانی و عدم وجود فضای کافی برای استراحت همراهان و بستری شدن بیماران سبب نارضایتی مردم و ارائه نامناسب خدمات درمانی شده است.
مدیر منابع فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: شرایط خاص مرکز آموزشی و درمانی طالقانی اراک سبب شد تا از سال ۹۵ روند ساخت بیمارستانی جدید کنار بیمارستان امیر المومنین اراک آغاز شود.
جاویدان افزود: با پرداخت ۱۲ میلیارد تومان از سوی خیر اسکلت بیمارستان تکمیل شد و با پرداخت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک طرح ساخت بیمارستان پیش رفت.
این بیمارستان تخصصی با زیر بنای ۸ هزار متر مربع و با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ بیمار با پیشرفت ساخت ۹۰ درصد در حال پیشرفت است.
او گفت: با انجام روند ساخت و ساز و تجهیز بیمارستان تا شش ماه آینده کادر درمان مرکز آموزشی درمانی طالقانی اراک به این مرکز درمانی منتقل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار