مدیر آموزش و پرورش بابلسر خبر داد
رضا شفیع‌زاده سماکوش مدیر آموزش و پرورش بابلسر علت تاخیر در برگزاری مراسم تجلیل از معلمان را شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی و برگزاری جام عبدالله موحد عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 09 May 2023

به  گزارش تابناک مازندران ، رضا شفیع‌زاده سماکوش در نشست با اصحاب رسانه بابلسر:

روز معلم محدود به یک مکان و زمان خاص نیست. تکریم معلم، تکریم دانایی و اخلاق است و همین ویژگی‌هاست که معلمان را در جامعه شاخص می‌کند. احترام به معلم، احترام به تمام ابعاد انسانیت است.  

ارتقای کمی و کیفی آموزش در بابلسر/ قبولی ۷۲ دانش‌آموز بابلسری در المپیادهای علمی طی یک سال اخیر  

 

ارتقای کمی و کیفی آموزش در بابلسر/ قبولی ۷۲ دانش‌آموز بابلسری در المپیادهای علمی طی یک سال اخیر  

در مازندران بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز و ۳۵ هزار فرهنگی داریم که با احتساب والدین دانش‌آموزان حدود نیمی از جمعیت استان به‌صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند. اگر از این ظرفیت به خوبی استفاده نشود، تبدیل به تهدید می‌شود.

تربیت انسان‌های شریف، در تراز انقلاب و شهروند شریف در اجتماع به عهده دستگاه تعلیم و تربیت است اما با چالش‌های متعددی در این مسیر روبرو هستیم. دشمن با مطالعه و برنامه‌ریزی تمام آسیب‌ها را به سمت دستگاه تعلیم و تربیت سوق داده است.

از همه ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین در مجموعه آموزش و پرورش بابلسر استفاده شده است.

در حوزه پرورشی امسال برای اولین بار مراسم اعتکاف دانش‌آموزی، جشن روزه اولی‌ها، حضور گسترده دانش‌آموزی در مراسم تشییع شهدا و راهپیمایی‌ها، کسب رتبه‌های برتر متعدد در برنامه‌های قرآنی و هنری را در سطح کشور، استان و شهرستان داشتیم.

در حوزه اداری با کمبود امکانات و نیروی انسانی روبرو هستیم و به‌صورت جدی پیگیر هستیم تا با حمایت دولت این آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

در حوزه پشتیبانی با تراکم کلاس و فضای کم آموزشی در شهرستان روبرو هستیم که با پیگیری مسئولان شهرستان و همت خیران برای ساخت اماکن نیمه‌کاری و مرمت فضاهای موجود، اقدامات خوبی در سال اخیر صورت گرفته است.

در حوزه آموزش با توجه به رتبه‌های کسب شده در کنکور سراسری، المپیادهای علمی و نمرات کسب شده در امتحانات نهایی، طی یک سال اخیر هم به لحاظ کمی و هم کیفی ارتقای خوبی در سطح بابلسر رقم خورده و بهترین عملکرد طی سال‌های اخیر ثبت شده است.

طی سال گذشته رشد صددرصدی قبولی دانش‌آموزان بابلسری در المپیادهای علمی با ۷۲ نفر قبولی را داشته‌ایم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار