مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام بیان داشت : سال گذشته ۷۰ درصد کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی تأمین شده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ 10 May 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ روح‌الله نوریان مطرح کرد :  برای شناسایی و بهره‌مند سازی از شرکت‌های داخلی با اعلام فراخوان در برخی از زمینه‌های مورد نیاز دراین پالایشگاه و بازدید از توانایی آن شرکت ها در جلسه های خودکفایی، صلاحیت آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و از توانایی آن‌ها در خریدها استفاده شده است.

 نوریان ادامه داد :  این امر علاوه بر حمایت از تولید داخل، صرفه‌جویی قابل توجه ارزی برای این پالایشگاه به همراه داشته است.

وی گفت :  در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در جهت رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و با همکاری واحدهای مهندسی، عملیات و دیگر واحدهای ذیربط تلاش شد که خرید کالای داخلی در اولویت قرار گیرد.

نوریان افزود : در سال ۱۴۰۱، این شرکت موفق به بومی‌سازی و خودکفایی کالاهایی همچون سیستم‌های کنترلی، قطعات داخلی kv ها، ترموکوپل سرامیکی، قطعات هوزینگ، مکانیکال، مواد شیمیایی، شیرآلات و غیره از شرکت‌های داخلی شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار