فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه پلیس با عاملان ناامنی، مجرمان و سارقان مسلح و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد می کند گفت: گواه این ادعا، شهادت ستوان سعید ربیعی نژاد است که با جان خود این موضوع را به اثبات رساند.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 07 May 2023

سردار سید محمد صالحی روز یکشنبه در مراسم وداع با پیکر شهید ربیعی نژاد که روز گذشته در عملیات تعقیب و گریز قاتل فراری به درجه شهادت نائل شد اظهارکرد: این شهید بزرگوار، افسری مومن، متدین، انقلابی و مصداق بارز پلیسی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با قدردانی از همه اقشار حاضر در این مراسم بخصوص شیوخ و بزرگان طوایف عرب، لر و بختیاری افزود: شهید ربیعی نژاد در روز گذشته در عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری قاتل فراری وارد عمل می شود و به درجه شهادت نائل شد.

شهید ربیعی نژاد گواه ادعای پلیس در برخورد قاطع با هرگونه ناامنی در خوزستان است

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه پلیس برای آسایش مردم و امنیت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند گفت: همکاران من با مردم و شهدا عهد بستند و باید بگویم که آرامش، آسایش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است.

وی ادامه داد: پلیس با عاملان ناامنی، مجرمان و سارقان مسلح و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد می کند و گواه این ادعا، شهید ربیعی نژاد است که با جان خود این موضوع را به اثبات رساند.

سردار صالحی افزود: نیروی انتظامی خوزستان، ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت خانواده این شهید، علو درجات را برای او مسئلت دارد.

یکی از بزرگان طوایف عرب خوزستان: تا پای جان حامی نیروی انتظامی خواهیم بود

شیخ جواد سعیدی یکی از بزرگان طوایف عرب خوزستان در ادامه این مراسم گفت: تا پای جان حامی نیروی انتظامی خواهیم بود و بر عهد و پیمانی که بستیم وفادار هستیم.

وی افزود: ما قدردان زحمات نیروی انتظامی هستیم و در کنار آنها برای حفظ امنیت کشور و استان تلاش خواهیم کرد.

همچنین حاتم قبادی بزرگ طوایف بختیاری در بخش دیگری از این مراسم گفت: خوزستان پایتخت غیرت، تعصب، امنیت و انسجام همه اقوام شریف ایران است.

بر اساس این گزارش، صبح روز گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به قتل در بازار کاوه شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با سلاح گرم اقدام به تیراندازی منجر به قتل و مجروحیت ۲ تن از شهروندان کرد. ماموران پلیس با رصد فنی و اطلاعاتی ساعاتی پس از وقوع این جنایت محل اختفاء قاتل را در منطقه کیانپارس اهواز شناسایی و برای دستگیری آن وارد عمل شدند.

قاتل به محض مشاهده پلیس به سمت آنان کورکورانه تیراندازی کرد که ستوانسوم "سعید ربیعی" بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، در آتش متقابل ماموران پلیس، قاتل مسلح نیز به هلاکت رسید.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار