مسؤول کانون بسیج رسانه سنقروکلیایی گفت: جوانانی همچون شهید حمیدرضا الداغی با تأسی از شهدا تحمل جسارت و دست‌اندازی ارازل به نوامیس جامعه را بر نمی‌تابند و برای حفظ ارزش و کرامت دختران این سرزمین جان خود را فدا می‌کنند
کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲ 04 May 2023

به گزارش خبگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس حجت‌الاسلام میلاد فرهنگیان، مسؤول کانون بسیج رسانه سنقروکلیایی امر به‌معروف و نهی از منکر از ضروریات دین مبین اسلام دانست و اظهار کرد: این فریضه الهی به‌عنوان یکی از فروعات دین اسلام یاد می شود و حضرت علی (ع) اهمیت و ارزش امر به معروف و نهی از منکر را نسبت به سایر فرائض الهی همچون قطره در مقابل دریا توصیف کرده است.

وی ادامه داد: زن در دین اسلام همانند گوهرگران بهایی است که برای حفظ و ارزش موقعیت خود باید مسلح به سلاح حجاب و عفت بشود و هر چقدر به این موضوع پایبند باشد بیشتر به وقار و ارزش خود افزوده است.

مسؤول کانون بسیج رسانه سنقروکلیایی تصریح کرد: همانطور که در دین اسلام به حفظ حجاب برای زنان تاکید شده است، مردان را نیز به صفت غیرت توصیه کرده، چرا که غیرت موجب حراست و نگهبانی از نوامیس می‌باشد و برای هرگونه انحراف بازدارنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجاب و غیرت همواره از خصوصیات بارز و ذاتی هر زن و مرد ایرانی هستند، تأکید کرد: بدون در نظر گرفتن دین اسلام بر این دو ویژگی و با توجه به تاریخ ایران باستان خواهیم دانست زنان ایرانی همواره دارای حجاب و حیا بوده‌اند و مردان این سرزمین با غیرت و مردانگی خود از این گوهر گرانبها حراست و نگهداری کرده‌اند.

فرهنگیان افزود: اگر وصیت نامه شهداء مطالعه شود به این نکته دست خواهیم یافت که شهدا همواره بر موضوع عفاف و حجاب در بانوان و غیرت در مردان توصیه کرده‌اند و شهداء با غیرتی که در وجود خود داشتند جان خود را فدا کردند و اجازه ندادند نوامیس آن‌ها به دست دشمن بیفتد.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره در این تلاش بوده‌اند تا حیا و غیرت را از جامعه ایران اسلامی ما بگیرند و زنان و دختران ما را به انحراف بکشانند اما جوانانی همچون شهید حمیدرضا الداغی با تأسی از شهدا تحمل جسارت و دست‌اندازی ارازل به نوامیس جامعه را بر نمی‌تابند و برای حفظ ارزش و کرامت دختران این سرزمین جان خود را فدا می‌کنند و این شهید باید بعنوان الگو و اسوه غیرت برای جوانان ما تبدیل شود و جوانان جامعه همانند این شهید عزیز اجازه ندهند کسی به ناموس دختران شیعه توهین و جسارت کنند.

فرهنگیان در پایان اضافه کرد: از دستگاه محترم قضا انتظار می‌رود که اشد مجازات را برای ارازل و اوباشی که قصد تعرض به دختران این سرزمین دارند اعمال کند و درس عبرتی برای سایرین باشد تا بدانند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کسی جرات جسارت و اهانت به ناموس مسلمانان نداشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار