استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه رونق فضای کسب و کار در استان را نیازمند اعتماد سازی بین مردم دانست و گفت: دیدگاه اسلام به ارزش انسان بر مبنای "کار" است و کارگران این نگاه را به ما یادآوری می کنند.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 02 May 2023
 رحمت الله جلیلیان
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در نشست صمیمی منتخبین جامعه کار و تلاش استان که عصر امروز ١٢ اردیبهشت در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تلفیق زیبایی بین روز معلم و کارگر وجود دارد و در این ایام نام استاد گرانمایه و فیلسوف حکیم مرتضی مطهری را می شنویم که کتابی با نام تعلیم و تربیت در اسلام داشته و می فرماید: در نگاه اسلام اگر بخواهیم انسان ها را تربیت کنیم باید کار را در اولویت قرار دهیم، کار ضرورتی است که یکی از راه های تربیت انسان محسوب می شود.
 
وی با بیان اینکه در نگاه اسلام در شرایط کاملا مساوی برای دو انسان، فردی که کار می کند ارزشمند تر است و خاطر نشان ساخت: بر اساس آموخته های دین مبین اسلام، مبادا از کار فاصله بگیری حتی اگر به آن نیاز نداری و کارگران به طور عملی این بینش را به ما یادآوری می کنند.
 
استاندار کرمانشاه ادامه داد: خودم را از جامعه کارگری جدا نمی دانم و به نوعی به این جامعه متعلق هستم، در شرایط سختی با یکدیگر سخن می گوییم اما اینکه انسان از آنچه دارد با افتخار یاد کند یا به عنوان شرایطی سخت، در زندگی و جان او اثر می گذارد.
 
وی تشریح کرد: روزی که به عنوان استاندار کرمانشاه در منصوب شدم، رئیس جمهور بر موضوع اشتغال تاکید کردند من هم تلاش می کنم ذره ای زمان را در حد توانم در این زمینه از دست ندهم.
 
وی با بیان اینکه اگر برای گشایش کار تلاش کنیم خداوند یاری رسان ماست، تصریح کرد: آنچه باید شبانه روز در کرمانشاه برای آن تلاش کنیم مسیر کار و تلاش و تفکر در این راه برای خودمان، هموطنان و نسل بعد از خودمان است.
 
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: خودم را موظف می دانم که شبانه روز برای گسترش کار و تلاش کار کنم و یکی از عرصه های کار برای رونق فضای کسب و کار در استان مسکن است که بخشی از آن بر عهده ماست تا ساخت مسکن در استان را تسریع و استفاده از محصولات داخلی را تعجیل کنیم و قسمت دیگر اعتمادی است که باید به هم داشته باشیم.
 
صحرایی این اعتماد را به معنی تلاش و تشویق یکدیگر به خرید محصولات تولید داخل استان دانست و خاطر نشان ساخت: اضافه کردن فرصت های کار برای ما مهم است و شما هم اعتماد ساری دقیق، متین و ماندگاری را ایجاد کنید.
 
استاندار کرمانشاه در پایان از جامعه کار و تلاش خواست تا در جلسات به شکل مداوم علاوه بر بیان درد دل و نقطه نظرات خود، راهکارهایی را برای حل مشکلات این جامعه مطرح نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار