مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج گفت: دو پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی قشم ایر در این فرودگاه برقرار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ 02 May 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عنایت انصاری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده هواپیمایی قشم ایر این هفته دو پرواز فوق العاده در فرودگاه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به مقصد تهران و بلعکس خواهد داشت که در صورت استقبال دائمی و برنامه‌ای خواهد شد.

وی اظهار کرد: دو پرواز هواپیمایی قشم‌ایر روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه با ورود ساعت ۹ صبح و خروج ساعت ۱۰ صبح و روز دوشنبه ورود ساعت ۱۶ و خروج ساعت ۱۷ خواهد بود.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج وظیفه مدیران فرودگاه را مهیا کردن امکانات و تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در فرودگاه یاسوج شرایط برای پرواز‌های داخلی و بین‌المللی مهیا شده است.

انصاری تصریح کرد: برقراری پرواز اول به درخواست مردم و دوم به پیگیری‌های مقامات عالی استان بستگی دارد.

وی ادامه داد: بنده در جریان حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار هستم و اخیرا سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی دستور داده نسبت به برقراری پرواز در یاسوج اقدام نمایند و طبق آخرین پیگیری بنده مقرر شده نیمه دوم اردیبهشت برنامه پروازی ارائه کنند.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج عنوان کرد: ما آمادگی افزایش پرواز و یا پذیرش مسیر‌های جدید و همچنین برقراری پرواز‌های بین المللی را داریم حتی مهر ورود و خروج مرز هوایی را هم تحویل فرماندهی پلیس مهاجرت استان دادیم، حال باید مقامات عالی استان از مقامات ارشد کشوری در وزارت راه و یا هیئت دولت مطالبه کنند.

انصاری اظهارکرد: در مورد برقراری پرواز‌های نجف ما از مدیرکل سازمان حج و زیارت استان درخواست برقراری پرواز کردیم ولیکن رسما پاسخ داده‌اند که مردم این استان توان مالی لازم برای این سفر هوایی زیارتی را ندارند و آن تعداد اندک هم زمینی سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: به هر حال ما وظیفه خودمان را به نحو احسن انجام داده‌ایم و آمادگی ۱۰۰ درصد برای پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی را اعلام کرده‌ایم.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج تاکید کرد: در حال حاضر روز‌های شنبه و چهارشنبه در مسیر تهران با شرکت ماهان پرواز برقرار بوده که با پیگیری‌های مستمر استاندار قول روزانه شدن پرواز‌های تهران را تا آخر اردیبهشت داده‌اند.
انصاری بیان کرد: مشکل سد راه افزایش پرواز‌های این فرودگاه تمایل نداشتن شرکت‌های هواپیمایی بعد از سانحه سقوط هواپیما است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار