استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه سفر وزرا و معاونین آن ها به استان را یک ظرفیت و فرصت ارزنده جهت رونق، سرمایه گذاری مفید و رفع مشکلات موجود در استان دانست و گفت: میزان رشد و حرکت ادارات از سوی کارگروهِ تشکیل شده ذیل شورای معاونین استانداری، در استفاده از ظرفیت های بودجه ای رصد می شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 30 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد طیب صحرایی در نشست شورای برنامه ریزی استان که عصر امروز ٩ اردیبهشت ماه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: درباره شعار سال آنچه برای کشور ضرورت است برای استان به دلیل شرایط موجود، ضروری تر است به همین دلیل در این ایام و در سفر وزرا و معاونین تمرکز جدی ما در کنار مباحثات تخصصی، ویراست ناظر بر نیازهای اصلی استان است.

وی با اشاره به توافقات خوب روز گذشته با دوتن از اعضای هیئت وزیران در خصوص مسکن، خوابگاه های مجردی و متاهلی دانشجویان، میدان های کاری و مباحث ناظر بر رشد استان، افزود: همه مدیران استان باید این را به عنوان یک ابلاغ در نظر بگیرند که هر کدام سهمی در افزایش تولید داشته باشند همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند: کلید واژه اصلی تحقق شعار امسال، باید افزایش تولید باشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: یکی از معیارهای ارزیابی توانمندی های مدیران دریافت و تخصیص از اعتبارات ملی است که تعیین بندها و فرصت های بودجه از سوی سازمان برنامه ریزی به نوعی به مدیران کمک می کند تا بدانند از کدام قسمت بودجه می توانند جذب اعتبارات داشته باشند.

وی به برگزاری رویداد جوانی جمعیت در پایان اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود‌: 7 شاخه سنجش و بررسی برای این رویداد وجود دارد که یکی از آن ها مربوط به دستگاه ها و ادارات کل است که شامل تشویق ها، رسیدگی به مادران، ایجاد فضای مناسب برای آن ها و .. است و می تواند به خانواده ها اطلاع رسانی شود.

مدیر ارشد استان خطاب به حاضرین در نشست مصوبات جلسه را برای تمامی اعضای شورای اداری استان لازم الاجرا دانست و گفت: همه موظف به ارائه راهکار درباره دستور جلسه و در راستای موضوع چگونگی افزایش تولید در استان هستند، همچنین ادارات باید درباره سرمایه های مولد پاسخ قطعی ارائه دهند، اعلام اقدامات ادارات برای ظرفیت های صریح موجود در بودجه و تحقق تخصیص ها به صورت دوره ای هم اقدام مهم دیگری است که باید اجرایی شود.

وی به تشکیل یک کارگروه ذیل شورای معاونین استانداری از همکاران مدیریت و برنامه ریزی و اقتصاد و امور دارایی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این کارگروه حرکت ادارت کل استان را برای استفاده از این ظرفیت ها رصد می کند، پایان اردیبهشت ماه اقدامات خود را با اسناد به این دو اداره ارائه می دهند و کارنامه تلاششان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: بررسی بعدی ما در پایان هر ماه است که ادارات در راستای استفاده از ظرفیت ها و تخصیص و دریافت بودجه از منابع مالی اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه سفر مسئولین کشوری به استان را یک ظرفیت ارزشمند دانست و افزود: سفرهای مسئولین ده روز کاری پیش از آغاز از سوی تمام دستگاه ها ( سفرهای از پیش طراحی شده ) باید به دفاتر متناظر در معاونت های استانداری اطلاع داده شوند تا از این ظرفیت ها نهایت استفاده را بکنیم و به شکل مفید برای رونق و سرمایه گذاری های ارزشمند و رفع اشکالات موجود در استان از آن بهره بگیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار