سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: بزودی آموزش زبان ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 27 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مهدی عبدالمالکی،با اشاره به سه دهه سابقه جهاددانشگاهی کرمانشاه در زمینه آموزش زبان‌های خارجی، گفت: تاکنون تمرکز ما بر آموزش زبان انگلیسی بوده و بزودی آموزش زبان‌های ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه را نیز آغاز می کنیم.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۲۹ هزار فراگیر آموزش زبان‌های خارجی از آموزش‌های جهاددانشگاهی استان بهره مند شدند، گفت:  هم اکنون نیز قریب چهار هزار فراگیر در سه شعبه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی( سه راه ۲۲ بهمن، خیابان شورا و مسکن) در حال فراگیری زبان انگلیسی هستند.

عبدالمالکی گفت: آموزش های ما در دو حوزه نوجوان(تا ۱۴ سال) و بزرگسال ارائه می شود و از دوره های مبتدی تا پیشرفته( تافل و آیلتس) را در بر می گیرد.

وی با اشاره به همکاری ۶۶ مدرس زبان های خارجی با معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: ۷۰ درصد این مدرسان دارای مدرک تحصیل ارشد و دکتری هستند.

وی با اشاره به فراخوان جذب مدرس زبان انگلیسی به منظور تقویت کادر مدرسین از بین دانش آموختگان زبان انگلیسی و یا دارندگان مدارک معتبر آموزش زبان انگلیسی، گفت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع از شرایط جذب به سایت معاونت آموزشی به آدرس www.ecjdk.ir مراجعه و یا حضورا به معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واقع در سه راه ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

عبدالمالکی همچنین از برگزاری دوره های بحث آزاد، گرامر، خوشنویسی لاتین و ... در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به کیفیت بالای آموزش های زبان خارجی جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: در زمینه آموزش زبان جزو سه مرکز برتر بین مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در سراسر کشور هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار