رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد گفت:پارک ۵هکتاری شهرک شهید باهنر از جمله موضوعاتی است که هنوز عملیاتی نشده و از آنجا که زمین این پارک جز موقوفات آستان قدس رضوی است امیدواریم تولیت آستان قدس نسبت به این موضوع کمک کند.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 25 April 2023

به گزارش تابناک رضوی‌ مجید طهوریان عسگری در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری جشنواره ماه امت ۲ اظهارداشت: نمایشگاه ماه امت در دومین سال برگزاری در شهرک شهید باهنر قلعه ساختمان برگزار شده است دستاوردها و نگاه هایی که امسال در مجموعه نمایشگاه شاهد هستیم نشان از یک حرکت رو به جلو دارد.

وی افزود: توجه همکارانم در مجموعه شهرداری به موضوع برگزاری جشنواره های بین المللی کمک زیادی می کند به وحدت جهان اسلام و شاهد موفقیت های این جشنواره در دو سال برگزاری آن هستیم.

طهوریان عسکری تصریح کرد:برگزاری چنین نمایشگاههایی باعث می شود تا توجهات مسئولین در حوزه های مختلف یه سکونتگاه های مردم بویژه در حاشیه شهر جلب توجه کند؛ما در شهرک شهید باهنر برای همشهریان چند وعده دادیم که در این دو سال شورای ششم به دلایلی هنوز عملیاتی نشده است .

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: عدم هماهنگی بین دستگاه های مختلف در سطح استان سبب این تاخیر شده است اما امیدواریم انسجام بیشتر بین مجموعه استان قدس و شهرداری و دیگر ارگان های متولی کمک کند در پهنه شهرک شهید رجایی و باهنر بتوانیم جغرافیای عملیاتمان را گسترده تر کنیم و همشهریان از امکانات و خدمات رفاهی بیشتری برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد عنوان کرد: شکوه حضور ساکنین مشهد و ساکنین ویژه شهرک شهید رجایی و باهنر در نمایشگاه ماه امت عیان است و مردم از چنین برنامه ای رضایت دارند و امیدواریم حوزه نشاط و شادابی مردم را توانسته باشیم در شهر امام مهربانی ها افزایش داده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت بین امت واحده مسلمان در این منطقه بیانگر یک رخداد جدی و حیاتی برای ملل مختلف است و امیدواریم ماه امت در وحدت جهان اسلام بیش از پیش اثر گذار باشد  و هم در توسعه آبادانی این منطقه از شهر بتواند اثر بخش باشد.

طهوریان عسکری بیان کرد:پارک ۵هکتاری شهرک شهید باهنر از جمله موضوعاتی است که هنوز عملیاتی نشده و از آنجا که زمین این پارک جز موقوفات آستان قدس رضوی است امیدواریم تولیت آستان قدس نسبت به این موضوع کمک کند تا شهرداری نیز منابع موجود و پیش بینی شده خود را بیاورد و شاهد یک پارک ۵هکتاری در این منطقه برای مردم باشیم.

وی ادامه داد: یک کنار گذر هم در شهرک باهنر پیش بینی شده که به ترافیک بافت کمک می کند و امیدواریم بزودی عملیاتی شود تا مشکلات کردم در این منطقه نیز مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار