کد خبر: ۱۱۰۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 03 January 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مریم پاسالار در یادداشتی نوشت؛  همه شهید حاج قاسم سلیمانی را مرد میدان میداند او که از آن دست انسانهایی بود که دقیقا بعد از شهادتش فهمیدیم که چه شخصیتی را از دست دادیم.نه اینکه ندانیم پایگاه های اصلی داعش در آن روزگار به همت چه کسانی از بین رفت بلکه از بس این فرد خلوص داشت و نیتی جز خدمت نداشت وهرگز برای عملکردش مانور رسانه ای راه نمی انداخت شاید بشود گفت تا پیش از شهادتش آنچان که باید شناسانده نشده بود.
اوج غم و غربت بود روزی که خبر شهادتش منتشر شد و استقبال گرمی که مردم ایران عزیز، از فرزند خود مرد میدان داشتند آن روزها که همه یکصدا در غم فراغش ناله سر می دادند و اشک چشمانشان جاری بود.
امروز هم مرد میدان می خواهیم، مدیرانی با همت سردار سلیمانی که با تدبیر وارد میدان عمل بشوند وآبادی و اقتدار میهن عزیز را اولویت خود قرار بدهند.
آنان که به واقع برای خدمت رسانی بر کرسی های مدیریتی نشسته اند به دور از هر گونه بازیهای سیاسی و منفعت طلبانه در تمام موارد آرامش و منافع مردم را در نظر میگیرند.
و در تمام مسائل و مشکلات مانند مسائل اقتصادی که این روزها بیش از هر زمان دیگری مردم را گله مند کرده است ،همیشه در کنار هم میهنان خود هستند و از هرگونه تبعیض و بی عدالتی به دور هستند.و این دقیقا الگو برداری صحیح و سازنده از مکتبب حاج قاسم خواهد بود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار