کد خبر: ۱۱۰۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 28 December 2022

به گزارش تابناک هرمزگان// مریم پاسالار در یادداشتی نوشت : این روزها آسمان ایران معطر شده از بوی یاس های بهشتی و خاک کشور مزین شده به پیکر پاک شهدای گمنام.
این روزها بیش از هر زمان دیگری بوی ایثار و از خودگذشتگی و عشق به وطن در کل خاک پاک ایران عزیز پیچیده شده است و داغ دل مادران و همسران و فرزندان و همرزمان شهدا بازهم تازه شد.
داغی که هرگز فروننشست.بار دیگر آسمان در تشیع باشکوه پیکر پاک و مطهر این شهدا گریست. و چه خوب شد که مصادف بود با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،مادرانی که به حرمت زهرای مرضیه صبوری کردند و امانت دار خوبی بودند، همه آنان که زخمی بر دلشان به جا مانده، آمده بودند و
جگرگوشه هایشان را بدرقه کنند و دستشان را بسپارند به بانوی دو عالم،اینان از همان ابتدا که فرزندان و شیر مردان خود را راهی نبرد حق علیه باطل کردند،همه را بیمه حضرت زهرای مرضیه کردند و خیر و دنیا و آخرت را برایشان خواستار بودند و آه از این چشم انتظاری که امانشان را بریده است.
در حفظ و نگهداری این خاک پاک چه خون ریخته شده و چه سرها داده ایم! و تا به امروز برای اقتدار و آبادانی ایران عزیز چه رنج هایی که نکشیدیم. این ایستادگی و اقتدار آسان به دست نیامده که با تلنگری از دست برود وهمه ما با تمام قدرت برای سربلندی ایران عزیز ایستاده ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار