امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به ظرفیت‌های گسترده این شهرستان، گفت: اشتغال اولویت نخست اسلام آبادغرب است.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 22 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی صبح شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر که در اسلام آبادغرب برگزار شد؛ اظهار کرد: استفاده مقام معظم رهبری از چفیه بیانگر بالیدن به گذشته پرافتخار دفاع مقدس است و حکایت از ادامه داشتن جنگ و مبارزه در ساحت‌های مختلف دارد.

وی افزود: کسانی که نتوانستند به محور مقاومت و ایران عزیز اسلامی در جنگ‌های نیابتی خود ضربه وارد کنند و در استقرار داعش هم ناکام ماندند و امروز سعی دارند که از مرز مستقیم و با استفاده از ایادی خود در منطقه به عزت مسلمین ضربه بزنند که مقام معظم رهبری چنین تحرکاتی را تحرکات کوچک و مذبوحانه بیان کردند و علت دشمنی‌های امروز را اقتدار ایران اسلامی دانستند.

امام جمعه اسلام آبادغرب اشاره به کاهش نرخ بیکاری فصلی در کرمانشاه، گفت: این موفقیت در چند سال اخیر بی سابقه بوده ولی این آمار کلان استان است و شهرستان اسلام آبادغرب به توجه بیشتری نیاز دارد.

وی گفت: اسلام آبادغرب شهر ظرفیت‌ها است که مسئولین و مردم باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانند و از آن‌ها بهره ببرند یک ظرفیت جزئی را در مسئله خون صلح و صلح و سازش شاهد هستیم که از این ظرفیت باید در سایر مسائل هم استفاده شود و یکی دیگر از ظرفیت‌ها سران ایلات و طوایف هستند که می‌توانند بخشی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار