شهردار کرمانشاه :
شهردار کرمانشاه از مناسب سازیِ تدریجیِ پارک ها و معابر سطح شهر به منظور سهولت در عبور و مرور و بهره مندی معلولین از امکانات شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 20 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص مناسب سازی بوستان ها و فضای سبز شهری برای معلولین و افراد کم توان، اظهار کرد: کارگروه مناسب سازی معابر برای افراد معلول و کم توان ایجاد شده است.
 
وی با بیان اینکه در گذشته معابر و پارک های شهر کرمانشاه بدون توجه به نیاز این افراد احداث شدند، افزود: اکنون در حال ساماندهی فضای شهری برای معلولین و افراد کم توان از جمله افراد با ناتوانی حرکتی و یا نابینایان و کم بینایان هستیم تا به سهولت عبور و مرور کنند. 
 
شهردار کرمانشاه با بیان اینکه پارک های شاهد و خانواده برای معلولین مناسب است اضافه کرد: اتوبوس های خریداری شده شهری نیز مجهز به تمام امکانات برای معلولین هستند. 
 
وی با تاکید بر اینکه در گذشته به این موضوع کم توجهی شده و مطالبات معلولین بجاست، تصریح کرد: این اصلاحات به تدریج در تمام سطح شهر انجام می شود. 
 
نوروزی خاطر نشان ساخت: در این زمینه از سازمان های مردم نهاد مربوط به معلولین هم نظرخواهی کردیم و از بیانات آن ها در راستای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری بهره مند شدیم و امیدواریم این رویه در سطح استان ادامه دار باشد تا همه معلولین امکان بهره مندی از فضاهای شهری را داشته باشند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار