سخنگوی شورای شهر مشهد تاکید کرد؛
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: در خصوص حجاب و خدمات دهی به بانوان بد حجاب در حوزه مدیریت شهری هر چه قانون بگوید عمل می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴ 18 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، وحید حاجی بگلو در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد: ان شاءالله بعد عید فطر حکم شهردار مشهد توسط وزیر ابلاغ می‌شود و انتظار ما از شهردار جدید این است برخی از مدیران ناکارامد در این دور جدید تعویض میشوند تا بتواند اهداف ما را محقق کنند و همچنین پروژه‌های ناتمام شورای ششم را باید تکمیل کند.
وی درباره بحث تغییر نام‌گذاری خیابان شهید نمر گفت: شورای اسلامی به هیچ عنوان نام خیابان شیخ نمر را تغییر نمی‌دهد و اتفاقات که رخ داد برای تعویض تابلو و رنگ آمیزی بود و جابه‌جایی تابلو خیابان شیخ نمر به شورای تامین برمی‌گردد.
وی در خصوص عضو تعلیق شده شورای شهر مشهد عنوان کرد: آقای دائمی پرونده قضایی داشته و تا انتهای اردیبهشت ماه فرصت دارد دفاعیات خود را به دادگاه اعلام کند و اگر دادگاه حکم ایشان را همان حکم تعلیق ابلاغ کند جانشین آقای دائمی خردادماه معرفی می‌شود.
حاجی بگلو افزود: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات مجلس نگرفتم.
وی اظهار کرد: حقوق شهرداران مناطق مشهد بین ۱۷ تا ۱۸ میلیون دارند و امسال حقوق خودم بین ۲۱ تا ۲۳ میلیون است.
حاجی بگلو ادامه داد: قطعا توسعه به شرق را ادامه خواهیم داد و با آستان قدس هم صحبت کردیم که تا انتهای امسال زمین۶۰۰ هکتاری به حاشیه شهر اضافه شود.
وی در پایان گفت: در بحث حجاب و خدمات دهی به بانوان بد حجاب در حوزه مدیریت شهری هر چه قانون بگوید عمل می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار