مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: از هر نوع همکاری با دستگاه‌ها، ادارات، ارگان‌ها و نهادها که موجب همگرایی دغدغه مندان و فعالان فرهنگی استان شود، استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 17 April 2023

به گزارش «تابناک البرز» معصومه آقایی در نشست با بانوان تأثیر گذار و فعال فرهنگی استان که به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در جهت ایجاد همگرایی و کار شبکه ای میان تمامی دغدغه مندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

وی با حمایت از برنامه‌های اعلام شده اظهار داشت: از جمله؛ ضرورت‌های فعالیت‌های فرهنگی، همگرا شدن و تعریف فعالیت‌های مشترک و شبکه ای است.

آقایی گفت: تا زمانیکه دغدغه مندان و فعالین فرهنگی به صورت جزیره‌ای و فردی فعالیت نمایند، ضمن اتلاف انرژی‌ها و اعتبارات، قطعاً نتیجه‌ مطلوب حاصل نخواهد شد.

وی در این نشست با استقبال از طرح‌ها و برنامه‌های به روز و کاربردی سازمان تبلیغات با رویکرد تحولی و جدید، تصریح کرد: کارگروه‌های هفتگانه اداره کل بانوان آمادگی همکاری و اجرای طرح‌های مرتبط تبلیغات اسلامی را داراست و این طرح‌ها پس از بررسی در هیئت اندیشه ورز اداره کل بانوان و تأیید این شورا، به کارگروه‌ها ابلاغ خواهد شد.

در این نشست مشاور امور زنان و خانواده اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه‌های راهبردی و عملیاتی نهضت پیشرفت زنان را تبیین نمود و اظهار داشت: برنامه‌های تدوین شده با رویکرد تبیینی با برگزاری جشنواره حرف آورد و توانمندسازی مبلغات، دختران پیشرو با تربیت مربیان با هدف هویت بخشی و کنشگر شدن آنها، عفاف و حجاب با برگزاری جشنواره گوهرشاد، محله همدل با برگزاری جشنواره محله همدل، جوان سازی جمعیت و طرح ۱۴۴۰ می‌باشند که در دستور کار این اداره کل قرار دارد و نیازمند یاری و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و فعالین اجتماعی و فرهنگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار