کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا برای جنوب خراسان رضوی و دامنه‌های هزارمسجد رگبار پراکنده باران با احتمال وقوع رعدوبرق و تگرگ پیش ‎بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 16 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، آیدا فاروقی با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، به تناوب تا اواسط هفته وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گردوخاک و مناطق مستعد کاهش کیفیت هوا و میدان دید ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از امروز بعدازظهر مجدداً بر میزان ابرناکی افزوده شده که فردا بخصوص برای جنوب استان و دامنه‌های هزارمسجد رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق و احتمال رخداد تگرگ پیش‎بینی می‌شود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در مناطق کوهستانی سردسیر تشکیل مه دور از انتظار نیست. روند کاهش دمای هوا و ماندگاری هوای سرد شبانه تا چهارشنبه صبح ادامه خواهد داشت.

فاروقی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا را نیمه ابری تا ابری با مه صبحگاهی گاهی وزش باد به نسبت شدید و گردوخاک احتمال بارش پراکنده شب کاهش ابر پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱- درجه سلسیوس سردترین و تایباد با بیشینه دمای ۳۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۱۱ و ۲۵ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های رشتخوار ۵۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار