مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات ١۵٠ میلیون تومانی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: معلولان شنوایی حسی در سال ١۴٠١ مبلغ ۶١ میلیارد و ٣٣٠ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 16 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ اعتبار اشتغالزایی به تمام افراد تحت پوشش بهزیستی از جمله معلولین شنوایی ، بینایی ،جسمی حرکتی همچنین زنان سرپرست خانوار، افراد نیازمند و معتادین بهبود یافته، تا سقف ١۵٠ میلیون تومان اختصاص یافت. 
 
وی افزود: تا کنون وام هایی بالغ بر ۲۹۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان به ۳ هزار و ۳۷۵ نفر پرداخت ‌شده که ۲هزار و ۱۵۸ نفر از بهره مند شدگان از تسهیلات، معلول (٧١٩ معلول ‌شنوای حسی) هستند. 
 
وی میزان تسهیلات دریافت شده برای معلولان شنوایی حسی را ۶۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ناشنوایان روستایی برای مجوز اشتغال به جهاد کشاورزی مراجعه می کنند و در شهرها این افراد به اتحادیه اصناف رجوع خواهند کرد بهزیستی در قبال ایجاد اشتغال برای این افراد ١۵٠ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند. 
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه گفت: به مددجویانی که برای خود شغل ایجاد می کنند علاوه بر تسهیلات حق بیمه این افراد برای معلولین بدون سقف زمانی وبرای نیازمندان تا 5سال از سوی بهزیستی قابل پرداخت خواهد بود
شهبازی تاکید کرد: در بهزیستی بصورت پایلوت میز کار ایجاد کردیم که در این راستا مددجویان جویای کارشهرستان کرمانشاه شناسایی وبه کارفرمایان معرفی میگردند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار