امروز، روزه‌داران این سرزمین، قرار عقربه‌های ساعت خود را روی ۱۰ صبح تنظیم کردند و آهسته و پیوسته، خود را به میعادگاه رساندند و این فریادشان به خروش کارون پیوست و به گوش جهانیان رسید: «القدس لنا».
کد خبر: ۱۱۰۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 14 April 2023

اینجا اهواز، مهد حماسه و حضور است؛ سرزمین ایستادگی، «منای سرافرازان» و شکرستان عاشقان حقیقت.‌ امروز، روزه‌داران این سرزمین، قرار عقربه‌های ساعت خود را روی ۱۰ صبح تنظیم کردند و آهسته و پیوسته، خود را به میعادگاه رساندند و این فریادشان به خروش کارون پیوست و به گوش جهانیان رسید: «القدس لنا».

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بازار امام، روبه‌روی مسجد آیت‌الله جزایری، جایی بود که از پیر و جوان آمده بودند و با شعار «نموت و تحیی القدس»، نقطه آغاز حمایت از یک انتفاضه شدند.

حماسه تماشایی شکرستان ایران

گام‌ها آرام، اما استوار برداشته می‌شد و نجوای یک‌صدای «اتحدوا اتحدوا»، زیر پرچم سه رنگ ایران و بیرق‌های زرد حزب‌الله، تماشایی بود. در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همه آمده بودند؛ پدری دست در دست فرزند چند ساله‌اش به سمت وعده‌گاه حرکت می‌کرد. مادرانی با کودکانی در آغوش، هم‌قدم با خانواده، به سیل جمعیت پیوستند و در هوای بهاری اهواز، در میانه جنبش پرچم‌ها و مشت‌های گره کرده، نمایی از اتحاد علیه رژیم غاصب را به تصویر کشیدند.

امروز مسیرهای منتهی به «مصلا»ی اهواز مملو از جوانانی بود که با شور و شوق آمده بودند تا بگویند که «نسل قاسم»، همدل و یکصدا، ذرّه‌ای در حمایت از مردم فلسطین درنگ نخواهند کرد.

خروش نیشکری‌ها در حمایت از فلسطین

در این حماسه باشکوه، در این روز جهانی، نیشکری‌ها همگام با سایر اهوازی‌ها با گام‌‌هایی استوار، مشتاق‌تر از همیشه، به میدان آمده بودند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سردادند و بانگ مظلومیت فلسطین را فریاد زدند.

خانواده‌های نیشکری، با تصاویر «سردار دل‌ها» در دست، آمده بودند تا بگویند نام حاج قاسم با قدس گره خورده و پس از گذشت چند سال، هنوز داغ او گوشه قلب‌هایشان سنگینی می‌کند اما یقین دارند که خون‌بهای فرمانده قدس، فتح قدس خواهد بود.

قدردانی دکتر ناصری از حماسه‌آفرینی خانواده نیشکر

در حاشیه این اجتماع بزرگ، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر از حضور آگاهانه و پرشور نیشکری‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس و خلق حماسه‌ای ماندگار در دفاع از مظلومان جهان، قدردانی کرد.

امروز، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برگ دیگری از حکایت اراده خانواده بزرگ نیشکر همگام و هم‌نفس با سایر مردم، ورق خورد و نیشکری‌ها نشان دادند که همیشه در خط اوّل‌اند و خط‌شکن‌؛ چه در سنگر تولید، چه در میدان پاسداری از کیان ایران، و حالا هم در دفاع از فلسطینی‌ها.

امروز، همه آمده بودند و حماسه‌‌ای شیرین در آخرین روزهای فروردین خلق کردند؛ حماسه‌ای که همگان زیر پرچم سه رنگ ایران، در آن سهیم بودند و سند افتخار دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار