نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همه عالم باید بدانند تنها راه در قبال رژیم غاصب صهیونیستی، زبان زور است و غیر از جهاد و مقاومت راه دیگری وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴ 14 April 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن توصیه تقوای الهی به مومنان روزه دار گفت: از حضور پرشور تمامی اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس و مراسم های مذهبی با وجود تمام فشارهایی که وجود دارد تشکر می کنم.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی، دشمن احساس می کرد یک تکه از عالم اسلام (فلسطین) را بلعیده و دیگر کسی نمی تواند آن را بازپس بگیرد اما با ظهور امام خمینی (ره)، نقشه های دشمنان به هم خورد.

امام جمعه اهواز گفت: پیش از ظهور امام (ره) تنها برخی دولت ها از مسئله فلسطین حمایت می کردند اما امروز کمتر کشوری پیدا می شود که در صحنه وجود نداشته باشد و امروز روز قدس به عنوان یک مسئله انسانی مطرح است.

وی با بیان اینکه امروز هر انسانی در مقابل مسئله فلسطین احساس مسئولیت می کند افزود: امروز مسئله فلسطین به محور مقاومت تبدیل شده و به واسطه آن داعش به تاریخ پیوست. همچنین جنگ ۳۳ روزه لبنان مصداق دیگر مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: با انحلال و زوال رژیم صهیونیستی، آواره های فلسطینی که ۱۳ میلیون نفر هستند باید به سرزمین خود برگردند. همه عالم باید بدانند تنها راه در قبال رژیم صهیونیست، زبان زور است و غیر از جهاد و مقاومت راه دیگری وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم مسئله حفظ ارزش ها است گفت: ناظرهای چهارگانه ای برای این موضوع در نظر گرفته شده که از فردا با شدت و جدیت دنبال می شود البته همراهی مردم در این مسیر نیاز است.

وی افزود: اگر هفته آینده عید فطر بود محل نماز عید دانشگاه شهید چمران است و میزان زکات فطره همان مقداری است که دفتر مقام معظم رهبری اعلام می کند.

موسوی فرد گفت: از مسوولان تقاضا دارم که مسئله رسیدگی به آسفالت و فاضلاب اهواز به ویژه مناطق اسلام آباد و مشعلی را به طور جدی دنبال کنند.

وی در پایان به موضوع آزادسازی زندانیان اشاره کرد و بیان کرد: اگر هر مومن نمازگزار، نفری ۱۰۰ هزار ریال پرداخت کند؛ تعداد زیادی زندانی آزاد می شود.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه از استان خوزستان برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس امسال در اهواز از خیابان امام خمینی (ره) آغاز و تا مصلی مهدیه امام(ره) ادامه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار