به مناسبت سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) انجام شد؛
کد خبر: ۱۱۰۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 13 April 2023

به مناسبت سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) و لیالی پر برکت قدر و با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از خانواده کارکنان و مسئولان فولاد خوزستان محفل انس با قرآن در فولاد خوزستان برگزار شد.

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان خوزستان در این مراسم گفت: مهم ترین ویژگی مولا امیرالمومنین علی (ع) شخصیت چندبعدی ایشان از جمع خوبی‌ها در وجود اوست.

وی با اشاره به ویژگی شجاعت امیرالمومنین علی (ع) از کتاب ابن ابی‌الحدید گفت: زمانی که علی (ع) پا به عرصه خاک نهاد، نام تمامی شجاعان محو شد. از سفارش‌هایی که مولا امیرالمومنین علی (ع) نموده‌اند می توان به قرائت قرآن، نماز، اصلاح ذات البین، دلسوزی نسبت به یکدیگر، جهاد با مال، جان و زبان که همان جهاد تبیین می‌باشد و در هجمه فرهنگی اخیر، مقام معظم رهبری نیز به‌ آن تاکید نموده‌اند، اشاره نمود.

حسن زاده اظهار داشت: اگر گناهی مرتکب شده ایم، حرفی زده‌ایم و کاری کرده‌ایم که باعث رنجش دیگران شده است، شب‌های قدر  بهترین زمان جبران این امور است.

وی ابراز امیدواری نمود که نور قرآن دل‌های ما را جلا داده و با قرآن محشور شویم.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، این مراسم معنوی که با استقبال کم نظیر کارکنان و خانواده آنان همراه بود، با قرائت قرآن مجلسی حسن حمادی و فواد شوکاوی از قاریان کشوری و بین المللی، ابتهال خوانی گروه اهل بیت (ع)، اجرای صباغیان، شعر خوانی ابراهیم سنایی از شاعران آیینی استانی و حافظ خردسال محمد مهدی سالمی انجام شد.

بر پایه این گزارش مراسم یاد شده با پذیرایی بعد از اذان مغرب و عشا در ایستگاه صلواتی، برگزاری نماز جماعت به امامت موسی بهاالدینی عاملی دبیر ستاد اقامه نماز شرکت فولاد خوزستان همراه بوده و با پذیرایی و صرف افطار به پایان رسید.

گفتنی است، مراسم یادشده، عصرگاه سه شنبه ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در محوطه مجاور دریاچه مجتمع ۲۰۰ دستگاه شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار