رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه امسال یکی از طلایی‌ترین سال‌ها در توسعه فضاهای فیزیکی حوزه سلامت استان است، گفت: افتتاح و بهره‌برداری از ۵۰ طرح عمرانی با حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان امسال در دستور کار این دانشگاه است.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 11 April 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا دکتر «قباد محمدی» راه اندازی بیمارستان سرطان به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان های کشور در سال جاری را یکی از این طرح ها ذکر کرد و افزود: با راه اندازی این بیمارستان می توانیم به بیماران غرب کشور خدمات درمانی ارائه دهیم.

وی اورژانس بیمارستان های اسلام آباد غرب و امام خمینی (ره) کرمانشاه، بزرگترین مرکز مراقبت های ویژه استان در بیمارستان فارابی، درمانگاه تخصصی بیمارستان اسلام آبادغرب، ۳۰ خانه بهداشت روستایی و ۱۰ مرکز مراقب سلامت در شهرها و اورژانس بیمارستان طالقانی را از جمله دیگر طرح هایی دانست که امسال افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به افتتاح ۲ بیمارستان در منطقه اورامانات استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر که جزو مطالبات دیرینه مردم این شهرستان است امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گفته دکتر محمدی امسال همچنین بیمارستان شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز که اکنون با روند مناسبی در دست ساخت است، افتتاح می شود.

وی به بیمارستان طالقانی شهر کرمانشاه به عنوان مرکز درمانی حوادث غرب کشور نیز اشاره کرد و افزود: توسعه اورژانس این بیمارستان یکی از نیازهای جدی بود که امسال به بهره برداری می رسد و ۷۰ تخت نیز به تخت های فعلی این مرکز اضافه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسعه کیفی و کمی خدمات بهداشتی درمانی را یکی از رسالت های اصلی این دانشگاه دانست و گفت: با تمام توان برای ارائه خدمات به مردم استان تلاش می کنیم.

دکتر محمدی همچنین از مردم خواست بر روند فعالیت همکاران بخش بهداشت و درمان استان نظارت داشته باشند و شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ به ثبت برسانند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

هم‌اکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار