رئیس حوزه هنری استان البرز ضمن اعلام برنامه های این نهاد به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: اکران فیلم های منتخب جشنواره فجر از جمله این برنامه ها هستند که در سینما هجرت و مناطق حاشیه ای اجرا می شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 10 April 2023

برنامه های حوزه هنری البرز در هفته هنر انقلاب اسلامی اعلام شد/ اکران فیلم های منتخب جشنواره فجر

به گزارش «تابناک البرز» محمد مهرابی در خصوص برنامه های حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در این استان گفت: حوزه هنری هر ساله ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت این ایام تدارک می‌بیند که امسال این برنامه ها با دیدار جمعی از هنرمندان با خانواده شهید مدافع امنیت، سید روح الله عجمیان و تجدید میثاق با آرمان های وی در نخستین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی عنوان کرد: دورهمی و شعرخوانی شاعران آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، برپایی ضیافت افطار و دیدار هنرمندان با مسئولین شهری، مشارکت در برگزاری ویژه برنامه روز فرهنگی کرج و تقدیر از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام هستند.

رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: رونمایی از نقاشی دیجیتال شهید سید مرتضی آوینی و اجرای ویژه برنامه‌های مهمانی هنر در مناطق حاشیه‌ای استان از دیگر برنامه هایی هستند که برای اجرا در این هفته تدارک دیده شده اند. در این برنامه ها، هنرمندان با استفاده از ابزار هنر از مردم منطقه پذیرایی و تلاش می کنند علاوه بر آشنایی اهالی با قالب‌های هنری، لحظات شادی را برای آن ها رقم بزنند.

وی افزود: اجرای ویژه برنامه احیای هنری، تولید و توزیع محتواهای هنری و رسانه ای با موضوع هفته هنر انقلاب و اندیشه های شهید آوینی و اکران فیلم های منتخب جشنواره فجر از دیگر برنامه های حوزه هنری استان البرز هستند که در این راستا، بخشی از اکران ها از جمله فیلم های لوپتو، آب از آتش و … در مناطق حاشیه ای شهر و چند اکران در سینما هجرت برای فیلم غریب صورت می گیرد و دو فیلم اتاقک گلی و عطرآلود نیز احتمالا در اکومال اکران خواهند شد.

مینا صدیقیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار