مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به پذیرایی ١٠٨ مدرسه از مسافران در نوروز امسال گفت: امنیت در کمپ چادر واقع در پارک شاهد کرمانشاه توسط نیروی انتظامی تامین گردید.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸ 09 April 2023

داریوش فرمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اقامتگاه های رسمی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، اقامتگاه های بومگردی و .. دارای ۵ هزار تخت است و ظرفیت خانه های مسافر هم حدود ١ هزار  نفر است که در مجموع حدود ۶ هزار نفر در روز ظرفیت پذیرش مسافر داریم. 
 
وی با بیان اینکه در نوروز امسال از ٢٨ اسفند الی ١۴ فروردین در اکثر شهرستان های استان ظرفیت اسکان در اقامتگاه های رسمی ١٠٠ درصد بود، افزود: نوروز امسال هم مشابه سال گذشته در استان به طور میانگین بالای ٩٠ درصد ظرفیت اسکان داشتیم و ١٠ درصد باقیمانده مربوط به تعدادی از شهرستان ها بود که اسکان ١٠٠ درصد نداشتند و شامل شهرستان های سنقر و گیلانغرب همچنین قصر شیرین به دلیل تعطیلی برخی هتل ها بود. 
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: به علاوه از ظرفیت آموزش و پرورش هم استفاده کرده و ١٠٨ مدرسه با ظرفیت ۵ هزار نفر تجهیز شد که در طول این ایام ظرفیت آن ها تکمیل گردید. 
 
وی گفت: از خوابگاه ها یا مهمانسراهای دولتی هم بهره بردیم و در ایامی که هوا مناسب بود از پارک شاهد به عنوان کمپ چادر استفاده شد، شهرداری هم یکسری امکانات اولیه در آنجا فراهم کرد، امنیت این بخش هم توسط نیروی انتظامی تامین شده و یک ایستگاه پلیس به صورت شبانه روزی مستقر بود. 
 
فرمانی تاکید کرد: در صورت بروز سرما و یا بارندگی افرادی که مایل بودند به صورت چادری و کمپی اقامت کنند با هماهنگی که با ورزش و جوانان داشتیم اماکن ورزشی در اختیار این مسافران قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار