کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دما در خراسان رضوی (به ویژه دمای شبانه) از امروز آغاز و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 05 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، سارا حکمی با بیان این مطلب افزود: طبق بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی؛ امروز جوی به نسبت پایدار همراه با افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: فردا بعدازظهر و طی روز جمعه علاوه بر اینکه احتمال رگبارهای پراکنده در نواحی شمالی استان وجود دارد، بر سرعت و شدت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد به طوری که در برخی نقاط (بویژه نواحی غربی و جنوبی استان) وزش باد شدید با احتمال خیزش گردوخاک و بروز خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: روز شنبه بر گستره بارش‌ها در سطح استان افزوده خواهد شد.

حکمی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا پنجشنبه را صاف تا کمی ابری بعدازظهر افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۳- درجه سلسیوس سردترین و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهرستان مشهد مقدس بین ۵ و ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۶۵ کیلومتر بر ساعت و بیشترین میزان بارندگی از کلات نادر و طرقبه–شاندیز به میزان ۰.۱ میلیمتر گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار