تازه های پلیسی
در این تازه های پلیسی نسبتاٌ طولانی روایت های تلخی می خوانیم از خیانت،قتل،اعدام و همچنین پای ثابت همه تازه های پلیسی یعنی کشف انواع محموله های قاچاق.از مواد مخدر گرفته تا نفت و چوب! و ...
کد خبر: ۱۰۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 14 October 2015
به گزارش تابناک فارس:در این تازه های پلیسی نسبتاٌ طولانی روایت های تلخی می خوانیم از خیانت،قتل،اعدام و همچنین پای ثابت همه تازه های پلیسی یعنی کشف انواع محموله های قاچاق.از مواد مخدر گرفته تا نفت و چوب!

زنی که به شوهر معتادش هم خیانت کرد و هم او را کشت

زني به نام «سارا» 26 ساله که با همدستي دوست شوهرش، شوهر خود را به قتل رسانده بود ،پس از دستگيري و بازجويي هاي فني در پليس آگاهي به مرکز مشاوره معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي يكي از شهرستان هاي استان فارس انتقال داده شد.
وي با اندامي بسيار نحيف و لاغر با رنگي پريده در حاليکه ناي حرف زدن نداشت ماجرا را اين گونه بيان کرد: دومين فرزند خانواده هستم، پدرم داراي دو همسر است که من از همسر اولم، در خانواده اي پرجمعيت با وضع مالي نسبتا خوب بزرگ شدم.
پدرم تحصيلات چنداني ندارد و شغلش راننده است مادرم خانه دار و بي سواد است، پدرم هميشه بيرون از خانه آواره جاده ها و بيابان ها بود و فرصت کافي جهت توجه به نياز هاي عاطفي من و خواهران و برادرانم نداشت.
به دليل شلوغي جمعيت خانواده مان در سن 15 سالگي با اصرار پدر و مادرم مجبور به ازدواج با «حامد» شدم و ثمره زندگي من و شوهرم يک پسر 9 ساله و يک دختر هفت ساله است.
شوهرم از ابتدا اعتياد به مواد مخدر داشت و اکثر اوقات شبانه روز را در منزل به سر مي برد، بسيار بدبين بود حتي به من اجازه نمي داد که به ديدن خانواده پدرم بروم يا در مراسم جشني شرکت کنم.
در طول زندگي به خاطر رفتار شوهرم بارها تصميم گرفتم خودکشي کنم اما هربار با ديدن بچه هايم از اين تصميم منصرف مي شدم.چهار سال قبل شوهرم براي تامين معاش خانواده نزد يک دامدار به نام «فرشاد» مشغول کار شد و من و بچه هايم مجبور شديم در اتاقي در دامداري زندگي کنيم.
کم کم آمد و رفت هاي صاحب دامداري به خانه ما شروع شد و با هم صميمي شديم طوري شد که تلفني با هم صحبت و درد دل مي کرديم، گاهي اوقات که ما در تامين هزينه هاي زندگي کم مي آوريم او کمکمان مي کرد و به اصطلاح کم و زياد زندگيمان را مي گرفت.
يک ماه قبل به اتفاق شوهر و بچه هايم و خانواده «فرشاد» به سفر مشهد رفتيم در طول سفر شوهرم مدام مرا اذيت و آزار مي کرد خيلي بداخلاق تر شده بود، مدام بهانه تراشي مي کرد تهمت هاي ناروا مي زد، حتي فحاشي مي کرد.
وي ادامه داد: من خيلي تحمل کردم تا از سفر برگشتيم يک روز به «فرشاد» گفتم مرا از دست اين ديو صفت نجات بده و کمکم کن تا راهي براي رها شدن از اين زندگي لعنتي پيدا کنم. فرشاد گفت تنها راهي که به ذهن من مي رسد اين است که او را به قتل برسانيم ،نمي دانم چي شد که بدون هيچ عکس العملي پيشنهادش را قبول کردم و تصميم گرفتيم شوهرم را از سر راه برداريم و با هم نقشه قتل را کشيديم.
فرشاد مقداري سم تهيه کرد و آورد خانه ما مدتي بود شوهرم براي ترک اعتياد شربت متادون مصرف مي کرد من سم را در شربت متادون حل کرده و براي شوهرم آوردم.شوهرم همينکه شربت را برداشت آن را بو کرد و گفت: بوي مشروب مي دهد و آن را نخورد و از فرشاد خواست که آن را امتحان کند، من فورا شربت را برداشته و دور ريختم.
اين زن افزود: اين بار سم را در شربت توت فرنگي حل کرده و به شوهرم دادم چند دقيقه بعد از نوشيدن شربت حالش بد شد و شروع به تشنج کرد همان لحظه احساس پشيماني کردم فورا آب قند آماده کردم و بهش دادم اما حالش بد و بدتر شد. حوالي ساعت دو و نيم بعد از نيمه شب بود که حالش خيلي بد شدم تصميم گرفتيم او را به بيمارستان ببريم به زحمت او را سوارماشين کرده و به سمت بيمارستان به راه افتاديم .
در بين راه متوجه شديم به سختي نفس مي کشد هنوز به بيمارستان نرسيده بوديم که بدنش سرد شد ديگر نفس نمي کشيد، نبضش ديگر نمي زد و بدنش حسابي سنگين شده بود. به سمت جاده خاکي که به خارج از شهر منتهي مي شد تغيير مسير داديم نمي دانم چقدر از شهر فاصله گرفتيم که در کنار جاده ايستاديم جسد را از داخل ماشين بيرون آورده ودر کنار جاده رها کرديم.
از ترس آنکه کسي جسد را پيدا کنند مقداري کاه روي آن ريخته و مقداري بنزين هم روي جسد پاشيديم،آن را آتش زديم و بلافاصله با سرعت از محل دور شديم.صبح روز بعد هنگامي که بچه ها سراغ پدرشان را گرفتند به آنها گفتم که پدرتان براي تعمير ماشين بيرون رفته است، دست و پايم را گم کرده بودم نمي دانستم چکار کنم، سعي کردم به خودم مسلط شوم و با حفظ خونسردي به کلانتري مراجعه و اعلام نمودم همسرم شب گذشته از منزل خارج و تاکنون مراجعت ننموده است.
سه روز بعد ماموران پليس آگاهي جسد نيمه سوخته شوهرم را در حالي پيدا مي کنند که کارت ملي اش در جيب شلوارش نسوخته و از بين نرفته، به همين علت به سراغم آمدند و مرا به پليس آگاهي بردند.
دو روز در پليس آگاهي چيزي نگفتم و به قتل اعتراف نكردم اما در برابر سوال هاي فني و تخصصي ماموران نتوانستم دوام بياورم و با حرف هاي ضد و نقيضي که مي زدم سرانجام لب به اعتراف گشودم و همه چيز را اعتراف و آدرس فرشاد را نيز به ماموران دادم.
بعد از آن ماموران فرشاد را نيز دستگير و وي هم مثل من به همه چيز اعتراف کرد حالا از کار خود خيلي پشيمان هستم و افسوس روزهاي گذشته را مي خورم به بچه هايم فکر مي کنم که چه سرنوشتي در انتظارشان هست، به شوهرم که چطور جان مي داد، سرانجام خودم و به....
اعتياد همسر به موادمخدر، بدبيني برقراري ارتباط خانوادگي با افراد غريبه، صميمي شدن و در ميان گذاشتن اسرار زندگي، رعايت نکردن حريم خصوصي، رفت و آمدهاي پي در پي و مسافرت هاي خانوادگي و از همه مهمتر بي تفاوتي شوهر و عدم توجه به همسر به خيانت، برقراري روابط نامشروع و در آخر قتل منجر شد.

اعدام 3 شرور در ملأعام

دادستان کازرون، شرارت، درگیری مسلحانه، قتل، آدم‌ربایی، سرقت از بانک و طلافروشی و ایجاد ناامنی در بوشهر و شهرستان‌های ممسنی و کازرون را از جرم‌های این اعدامی‌ها برشمرد.
حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی افزود: مجرمان سال 89 در دادگستری کازرون مفسد فی‌الارض و محارب شناخته شدند که پس از طی مراحل قانونی و تأیید مقامات عالی قضایی کشور، بامداد دوشنبه حکم اعدام آنان در خیابان ارشاد کازرون در ملأعام اجرا شد.

کشف 23 هزار لیتر نفت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی از یک دستگاه تانکر 23 هزار لیتر نفت سیاه قاچاق کشف کردند.
سرهنگ کرم الله گودرزی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از مطلع شدن از تردد یک دستگاه تانکر ولوو حامل سوخت قاچاق در مسیر شیراز-اصفهان به محل یاد شده عزیمت کردند.
وی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو مورد نظر در بازرسی از آن 23 هزار لیتر نفت سیاه قاچاق کشف و راننده این وسیله نقلیه را دستگیر کردند.

گزارش کشفیات مواد فارس در هفته اخیر

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در یک هفته اخیر 315 کیلو و 855 گرم انواع مواد مخدر شامل مرفین، حشیش، تریاک و قرص مخدر در این استان کشف کردند.
فرمانده نیروی انتظامی این استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فارس مطلع شدند فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد و در صدد است مقادیری مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور بارگیری کند و با استفاده از پوشش خانوادگی به شیراز انتقال دهد.
سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و آنها در قالب چند گروه به یکی از جاده های ورودی شیراز اعزام شدند و با برقراری تور ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو سمند را شناسایی و توقیف کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: دربازرسی از این خودرو 10 کیلوگرم مرفین کشف و راننده و سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر شدند.
گودرزی افزود: همچنین ماموران ایستگاه بازرسی قلاتویه شهرستان داراب با توقیف یک دستگاه کامیون، 19 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و در ارتباط با این مواد دو نفر را دستگیر کردند.
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی نیز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل یگان امداد این شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری در منطقه خومه زار ممسنی، به یک دستگاه موتورسیکلت شک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ محمد عبادی نژاد افزود: در بازرسی از کوله پشتی راکب این موتورسیکلت، 100کیلوگرم حشیش کشف و متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
وی افزود: همچنین دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی وپاکسازی مناطق آلوده شهرستان ممسنی، ماموران با هماهنگی مرجع قضایی دربازرسی از چندین باب منزل خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان، 45گرم هرویین، 20 گرم حشیش، 20 گرم تریاک، 70 گرم سوخته تریاک و 120 عدد انواع قرص مخدر کشف و 11 نفر از خرده فروشان مواد افیونی را دستگیر کردند.
او گفت: دستگیر شدگان به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
همچنین در گزارش دیگری از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس آمده است، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس اظهارداشت: ماموران این واحد مطلع شدند،فردی ضمن جاسازی یک محموله موادمخدردریک دستگاه کامیون، قصد دارد این مواد را به فارس انتقال و به عوامل خود در این استان تحویل دهد.
سرهنگ محمد جعفر تولایی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به جاده ورودی شیراز از سمت شهرستان نی ریز اعزام شدند و پس از انجام ایست و بازرسی، خودرو مورد نظر را شناسایی و توقیف کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: در بازرسی از کامیون یاد شده، 88 کیلو و 300 گرم تریاک که زیر بار چوب مرکبات جاسازی شده بود کشف و راننده آن دستگیر شد.
سرهنگ فرج رستمی، فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در قالب اجرای چند عملیات منسجم در جاده های این منطقه، پس از توقیف سه دستگاه خودرو در بازرسی از آنها 98 کیلوگرم تریاک کشف و سه نفر متهم را دستگیر کردند.

دستگیری دزد چارپایان!
پليس شهرستان ممسنی استان فارس با دستگيري سارق احشام پرده از راز 3 فقره سرقت برداشت.
فرمانده انتظامي شهرستان ممسنی گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در يكي از توابع شهرستان، موضوع در دستور كار تيمي از ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ "محمد عبادی نژاد " افزود: ماموران با كنترل محدوده جغرافيايي به فردي كه با سر و صورت پوشيده در حال پرسه زني در اطراف يك واحد دامداري بود، مظنون و وي را دستگير كردند.
وي ادامه داد: متهم در بازجوئي هاي به عمل آمده به سه فقره سرقت احشام اعتراف و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.


توقیف یک و نیم تن چوب قاچاق در کازرون
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون استان فارس از کشف بیش از یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهرداد مشوق گفت : ماموران پاسگاه ابوالحیات هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ، یک و نیم تن چوب جنگلی قاچاق کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به این که قطع درختان جنگلی ، نابودی منابع ملی کشور است و تبعات زیست محیطی بسیاری در پی دارد، از مردم خواست ، چنانچه از فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند، مراتب را بلا فاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان همه چیز دزد در شیراز
فرمانده انتظامی فارس گفت: سارقانی که توسط مأموران پلیس آگاهی این استان دستگیر شدند، در تحقیقات تکمیلی به 50 سرقت درون خودرو، گردنبندقاپی و جیب‌بری اعتراف کردند.
سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: شخصی با مراجعه به مأموران کلانتری ابوذر شیراز اعلام کرد به‌صورت پیاده در یکی از خیابان‌های این شهر در حال تردد بوده که ناگهان راکبان دو موتورسیکلت به وی حمله‌ور و یک گردنبند طلا را به‌صورت قاپ‌زنی از وی سرقت و از محل متواری شده‌اند.
وی بابیان اینکه با تلاش مأموران کلانتری یکی از سارقان شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل‌شده به پلیس آگاهی این استان انتقال داده شد.
گودرزی گفت: متهم در تحقیقات انجام‌شده به 50 سرقت درون خودرو، گردنبندقاپی و جیب‌بری در سطح شهرستان شیراز با همدستی چند نفر دیگر اقرار کرد. فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری سه همدست این سارق در چند عملیات دیگر، اضافه کرد: در این راستا صحنه‌های سرقت بازسازی و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.
وی ادامه داد: مأموران جان‌برکف انتظامی این استان به‌شدت با افراد مخل نظم و امنیت در جامعه برخورد خواهند کرد.

توقیف زانتیا با 45 میلیون خلافی

یک دستگاه خودرو زانتیا با بیش از 45 میلیون ریال خلافی در فارس توقیف شد .
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: مأموران پلیس راه فیروزآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو زانتیا را به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز متوقف کردند.
سرهنگ کسری سیروسی افزود : در بررسی های انجام شده مشخص شد این خودرو دارای 45 میلیون و 970 هزار ریال خلافی است .
رئیس پلیس راه شمالی فارس تصریح کرد: بر اساس قانون ، خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

دستگیری خرده فروشان در داراب
فرمانده انتظامی شهرستان داراب از اجرای طرح مقابله با خرده فروشان موادمخدر و دستگيری 24 خرده فروش مواد در اين شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "فرج رستمي" گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "داراب" با همكاري ديگر مامورين انتظامي شهرستان در قالب چندين تيم عملياتي، اقدام به پاكسازي چند نقطه آلوده در سطح شهرستان كردند.
وي اظهار كرد: در اين راستا ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي منازل خرده فروشان موادمخدر ،‌ از اين مكان ها بازرسي كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" تصريح كرد: در نتيجه اين بازديدها مقدار136 گرم ترياك ، 175گرم سوخته ، 240سانت  هروئين و 355 سانت شيشه وچهار دستگاه ترازوي توزين موادمخدر كشف و در اين رابطه تعداد 24 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان داراب تصريح كرد: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم خواهد يافت و همكاري مردم نيز همواره پليس را در اجراي موفقيت آميز اين طرح ها ياري خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار